Te korte armen en benen

<p>Hallo Allemaal,  </p><p>Tijdens een groei echo met 28 weken werden er korte benen geconstateerd bij onze dochter.</p><p>We moesten met 30 weken weer terug komen om te kijken hoe de beentjes groeiden in twee weken tijd. Helaas met 30 weken waren de beentjes  niets gegroeid ten opzichte van twee weken terug. daarom zijn we doorgestuurd naar Nijmegen. </p><p>Daar Hebben wij verder onderzoek gehad en blijken ook de armpjes te kort te zijn. Dit is niet zomaar een klein beetje te kort maar zitten ver onder de curve en ver onder de gemiddelde lijn. Hoofdomtrek en buik omtrek is wel allemaal goed. En verder zijn er ook geen afwijkingen te zien op de echo. </p><p>Ze denken nu aan skelet dysplasie. We hebben en vruchtwater punctie gedaan nu met 31 weken. En we wachten nu op de uitslag. Erg spannend. Ik was benieuwd of er meer ervaringen hierin zijn om te delen. </p><p> </p><p>Groetjes Ruth </p><p> </p>
 
Hoi  Ruth,
Ik ben niet bekend met de kleine armen en benen. Maar wel met een slechte echo. Onze 20 weken echo was niet goed en toen ook allerlei onderzoeken gehad. 
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. De onzekerheid is heel moeilijk. Ik hoop dat het toch goed mag gaan met jullie kleintje! Dikke knuffel voor jou! 
 
Terug
Bovenaan