<p>Hoi dames, </p><p>Mijn dochtertje 1.5 heeft het snachts elke keer te koud. Ik heb al veel slaapzakken geprobeerd. Zelfs de puckababy slaapzak van 100 euro waar iedereen zo over te spreken is. Een slaapzak voor mijn dochtertje is gewoon niet warm genoeg. Op haar kamertje heb ik nu dan ook elke keer de verwarming aan op 21 graden omdat ze anders elke keer wakker word. En ja, ze heeft het echt te koud, laatst had ze zelfs een temp van 35,8. Ze voelt dan ook bij de beentjes en het nekje echt te koud aan een helemaal niet lekker warm. Nu het zo koud is heb ik een aantal keren geprobeerd om er nog een dekentje overheen te doen maar die schopt ze er elke keer af. Nu heb ik met bijvoorbeeld het dekentje opnieuw in proberen te stoppen met als gevolg dat ze weer wakker wordt door mij. (Had het dus maar beter zo kunnen laten liggen i know) maar dan ligt dat dekentje zo los in bed en vind ik ook gevaarlijk, plus ik weet uit ervaring dat ze dan na n uur weer wakker word van de kou. Een dekbed mag pas vanaf 2 jaar. Ik vind het wel echt heel vervelend zo ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik ben hiervoor ook al bij de huisarts geweest en toen ze echt die ondertemp had heb ik het ziekenhuis nog gebeld snachts omdat ik even zeker wilde weten dat er niks anders aan de hand zou kunnen zijn. Zij vertelde mij dat ik haar gewoon warmer moest aankleden. Ik ben ook al heel lang op zoek naar warmere pyjamas en ik heb er een hoop in de kast liggen maar die zijn vaak van polyester en daar zweet ze dan weer door. Die badstoffen zijn dan weer te dun. </p><p>Sorry voor mijn lange verhaal maar ik heb gewoon al zoveel geprobeerd. </p><p>Hopelijk heeft iemand tips....</p>