Te laat met 3D echo?

<p>Hallo dames,</p><p>Met hoe veel weken hebben jullie een 3D echo laten maken?</p><p>Bij mijn vorige zwangerschap deden wij dit met 24 weken en hebben we nog 2x terug moeten komen omdat onze dochter er niet goed voor lag. Op de een of andere manier had ik in mijn hoofd dat we dat toen pas na 30 weken hebben gedaan, waardoor ik nu te laat was met het maken van een afspraak..</p><p>Momenteel ben ik 29 weken zwanger. De eerst volgende mogelijkheid om nog een 3D echo te laten maken was pas over 2 weken... Dan ben ik 31 weken.</p><p>Overal lees ik dat je het meeste kans op een goed beeld hebt tussen de 24 en 30 weken, nu ben ik zo bang dat we te laat zijn en hebben we maar  één kans.</p><p>Zijn er meer vrouwen die nog zo laat in de zwangerschap een 3D echo hebben laten maken en een goed beeld hadden?</p>

Ikzelf niet. Maar een vriendin van mij is nu 35 weken en had vandaag een 3d echo. Met hele mooie beelden! Het gezichtje en alles konden we heel mooi zien op de foto's die ze liet zien.

Volgens mij is het meer dat je dan steeds minder in 1 shot krijgt, waardoor ze aanraden tussen 24 en 30. Maar vraag het eens aan de echoscopist, die kan aangeven hoe of wat lijkt me!

Terug
Bovenaan