Te laat voor innesteling?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Even mijn verhaal, wordt gek van mezelf.</p><p>Ik denk dat ik 2 dagen overtijd ben. Afgelopen 2 cyclussen had ik een cyclus van 36 dagen, maar daarvoor had ik een cyclus van gemiddeld 29 dagen. Ik ga dus nu ook maar uit van 36 dagen, dus zou afgelopen vrijdag (de 10e) mijn nod zijn. Twee dagen voor de nod begon ik gerommel in mijn buik te voelen, echt alsof ik ongesteld ging worden. Dit heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden, maar dit keer zet het niet door. Daarnaast zijn mijn borsten/tepels een klein beetje gevoelig en ben ik al 4 dagen op en af duizelig, terwijl ik daar nooit last van heb. Ook veel plassen en volgens mijn vriend heb ik veel stemmingwisselingen en zegt hij dat mijn reukvermogen sterk is omdat ik vanalles ruik wat hij wel vind meevallen.</p><p>Na 8 rondes vertrouw ik mijn lichaam niet echt en durf ook niet te testen, bang voor weer een teleurstelling. Zojuist had ik bij het afvegen wat slijmerig bloed met een oudroze kleur zeg maar. Dit kreeg ik alleen na persen bij de ontlasting (sorry, spastische darm dus vaak problemen bij ontlasting) Thats it. Bij alleen plassen is dit niet.. kan dit een innestelingsbloeding zijn of is het daar te laat voor? Iemand ervaring mee?</p><p>Wel besloten morgen testen te halen en dinsdagochtend te testen.</p><p style="text-align: right;">Groetjes en sorry voor het hele verhaal!</p><p> </p>

Ik heb geen ervaring, zou het mogelijk van het persen kunnen komen door moeizame stoelgang?  Innesteling vind wel voor je nod plaats maar ik lees altijd dat de bloeding rondom je nod plaatsvindt dus zou heel goed kunnen

Lijken ook wel redelijk zwangerschapssymptomen maar ik snap goed dat je jezelf niet voor de gek wil houden.. Ik zou testen met hopelijk mooi resultaat 

Dat kan zeker een innestelingsbloeding zijn. Die komt vaak rondom je NOD en daarom wordt het ook weleens verward met een normale menstruatie. Ik had zelfs tot en met 10 weken zwangerschap af en toe nog een beetje bloedverlies van de innesteling. Het is helemaal niet laat om nu een innestelingsbloeding te hebben. Het heeft even de tijd nodig om zijn weg naar buiten te vinden, zeg maar. Dat kan best wel even duren. Dat komt niet gelijk pats, boem direct na de innesteling allemaal naar buiten.
Meid ik zou er een testje aan wagen hoor.

Vanochtend getest en helaas negatief, echt 10 min daarna wordt ik ongesteld, alsof m'n lichaam dan ineens onbewust ontspant.. verdomme.. ?

Terug
Bovenaan