<p>Hallo allemaal,</p><p>Even mijn verhaal, wordt gek van mezelf.</p><p>Ik denk dat ik 2 dagen overtijd ben. Afgelopen 2 cyclussen had ik een cyclus van 36 dagen, maar daarvoor had ik een cyclus van gemiddeld 29 dagen. Ik ga dus nu ook maar uit van 36 dagen, dus zou afgelopen vrijdag (de 10e) mijn nod zijn. Twee dagen voor de nod begon ik gerommel in mijn buik te voelen, echt alsof ik ongesteld ging worden. Dit heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden, maar dit keer zet het niet door. Daarnaast zijn mijn borsten/tepels een klein beetje gevoelig en ben ik al 4 dagen op en af duizelig, terwijl ik daar nooit last van heb. Ook veel plassen en volgens mijn vriend heb ik veel stemmingwisselingen en zegt hij dat mijn reukvermogen sterk is omdat ik vanalles ruik wat hij wel vind meevallen.</p><p>Na 8 rondes vertrouw ik mijn lichaam niet echt en durf ook niet te testen, bang voor weer een teleurstelling. Zojuist had ik bij het afvegen wat slijmerig bloed met een oudroze kleur zeg maar. Dit kreeg ik alleen na persen bij de ontlasting (sorry, spastische darm dus vaak problemen bij ontlasting) Thats it. Bij alleen plassen is dit niet.. kan dit een innestelingsbloeding zijn of is het daar te laat voor? Iemand ervaring mee?</p><p>Wel besloten morgen testen te halen en dinsdagochtend te testen.</p><p style="text-align: right;">Groetjes en sorry voor het hele verhaal!</p><p> </p>