<p>Hi allemaal! Ik ben nieuw hier op het forum.</p><p>Wij zijn nu ongeveer een jaar bezig voor een eerste kindje, maar het wil helaas nog niet echt lukken. Nu al twee maanden met ovulatietesten bezig, helaas ook nog zonder resultaat.</p><p>Deze maand heb ik de ovulatietesten vergeten te gebruiken, tot op de vermoedelijke ovulatiedag. Ik had dan ook direct een smiley. We hebben die avond lekker gesekst (haha sorry, het woorden ‘klussen’ vind ik een beetje ongemakkelijk ?)… De volgende dag heb ik nog een extra testje gedaan, want ik heb normaal gesproken altijd twee dagen een smiley. Maar die had ik dus niet meer vanochtend. Omdat ik dus normaal altijd twee dagen op rij een smiley heb, had ik dus vermoedelijk al een dag eerder een smiley. Maar gisteravond dus pas gesekst (en een paar dagen ervoor ook). </p><p>Beetje onsamenhangend verhaal, ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen… De vraag is; ben ik te laat geweest met gisteren seks en vermoedelijk dag eerder 1e smiley?</p><p>Ik snap echt weinig van hoelang sperma onderweg is, wanneer en hoelang LH-Piek, hoelang duurt eisprong, hoelang kan eitje bevrucht worden?</p><p>Ik ben dus vooral bang dat dit een gemiste kans is en hoop dat jullie mij wat hoop kunnen geven ? </p>