te laat

hoi ik ben nu precies 41 weken zwanger en moet over drie dagen voor een echo naar het zieken huis . ik heb nog niks. geen harde buik geen voorween niks zijn er nog tips wat ik kan doen om het op gang te laten komen . iets eten of iets doen . ik wil nml niet in het zieken huis bevallen het is mijn eerste en vind het een eng idee dat het gehaald moet woorden.

Hallo,
Het hart van een ananas, bitter lemon en (aanrader van de vk) sex!!!! Het wilt niet altijd zeggen dat het helpt hoor.... Maar het valt te proberen.
Groetjes

Ja sex! Toeval of niet, bij mij gebeurde het 12 uur na de sex. Het schijnt goed te zijn om zelf een orgasme (als dat je nog lukt!!!) Te krijgen vanwege het samentrekken van de baarmoeder en het zaad dat tegen de baarmoedermond komt kan zorgen voor ontsluiting (alleen als het kindje er klaar voor is natuurlijk!) Veel succes!

Ik at 7 a 8 dagen na de uitgerekende datum een paar dagen het binnenste van aan ananas en ik dronk veel tonic. Ik weet niet of het heeft geholpen maar 10 dagen na mijn datum is mijn zoontje geboren! Dus misschien toch geholpen??
Succes!

Een vraagje : ik ben bijna uitgerekend en verlies al een aantal dagen een beetje gele afscheiding. (vocht) Het is meestal 's morgens wat en 's avonds. Nu is mijn vraag : betekent dit dat de bevalling zich snel aandient???
Of hoort dit er gewoon bij aan het eind van de zwangerschap?

Terug
Bovenaan