Te lage bloed druk?

hee meiden,

ik ben nu 10 weken zwanger en ben vorige week voor het eerst bij de VK geweest na de bloeddruk op meten bleek die te laag te zijn, ze adviseerde niet te warm te douchen en als ik wakker word niet te snel opstaan. gisteren was is in Apeldoorn ff wezen shoppen, toen ik echt duizelig werd dat ik bijna dacht dat ik neer zou gaan. heel eng. ik wil ff dagje aankijken en anders morgen de HA bellen. hebben jullie hier ervaring mee en wat is er aan gedaan?

Liefs
 
ik heb hier af en toe ook last van.
Ben vandaag ook precies 10 weken.
Ik neem, als ik heel duizelig ben wel eens een beker boullion, hierdoor gaat vaak je bloeddruk iets omhoog.
Mijn bloeddruk was vorige week bij de vk ook wat aan de lage kant.

ik hoop dat je hier iets aan hebt.

suc6!

gr aukje
 
he meis ik heb ook een tijdje een telage bloed druk gehad en ijzer tekort, ik heb daar voor tebletten gehad en moest dropjes eten, probeer regelmatig te eten appelstroop of hartigs met zoet,

verders kun je er niet veel aan doen, een lage bloeddruk heb je meestal met een zwangerschap en dat is heel goed beter telaag dan te hoog omdat hoge bloed druk kans op zwangerschaps vergiftiging lage niet,


sterkte ermee

liefs
 
Ik heb er ook last van ben nu 20+3 en bloeddruk is ook laag. Ik moet zeggen dat je lichaam er wel aan went ben minder duizelig als in het begin. \ik zorg wel dat ik zoute dropjes bij heb in mn tas scheelt echt. En een lage bloeddruk is beter als een hoge. Mijn Huisarts is gelijk ook mijn verloskundige en die zegt dat het idd niet erg is en dat hij meestal rond de 20 weken weer iets hoger wordt.
 
Ik heb het in het begin bij eerste echo ook gehad.
inderdaad drop, appelstroop en rode vruchten drank werkte wel. nu 20 weken en nergens meer last van was bij 2e echo al goed me bloeddruk
 
heej meid!!

ik heb ook een lage bloeddruk, ik weet niet wat jou boven en onderdruk is. maar beter een te lage als een te hoge bloeddruk!! geloof me maar. ik snap je bestwel dat het soms eng is dat het lijkt dat je bijna flauw valt maar dan moet je ff je spieren aanspannen van beneden naar boven en andersom en dan voel je je al beter!! en eet lekker zoute dingen!! bij mij zelf moet k wel eerlijk zeggen helpt zoute dingen niet of nauwelijks maar bij de meeste wel!

succes ermee! en wees blij dat ie niet te hoog is!!!
 
Terug
Bovenaan