Te lage bloeddruk gevaarlijk?


Hoi meiden,

ik heb een behoorlijk lage bloeddruk: 105 over 50, ik las dat je een te lage bd hebt wanneer je 100 over 60 hebt. Maar weet iemand of dit risico ´s met zich mee brengt? Ben al niet zuinig wat betreft zout, nooit geweest ook, maar moet nu dus lijkt mij nog meer zoute dingen eten.
Weet dat het in elk geval minder gevaarlijk is dan een te hoge bloeddruk.
Zijn er mensen die hier ook ervaring in hebben?

Groetjes Cody
 
Hoi Cody,

Mijn bloeddruk is ook te laag, 100 over 60 geloof ik.
Ik moet net als in mijn eerste zwanger een dubbelzout dropje eten als ik duizelig of ligt in mijn hoofd ben en ik mag gewoon lekker gezout eten.
Je bloeddruk kan inderdaad beter te laag zijn dan te hoog.
Succes.

Groeten Amber
 
Hoi Cody

ook ik heb ik een lage bloeddruk (laatste meting bij de VK was 105 over 60) en da's ook laag. Absoluut niets iets om je zorgen over te maken... zij vertelde me dat het prima was en als ik duizelig of licht in mijn hoofd werd, even rustig aan of een dropje eten. Sommige mensen hebben nu eenmaal een lage bloeddruk en als je je daar prima bij voelt (zoals ik) is er niets aan de hand . Lekker genieten meis !

knuffel
Barbara
 
Hoi Cody,

ik heb het gevraagd hoor, maar dat was niks gevaarlijks aan. Het enige wat er kan gebeuren is dat je licht in je hoofd wordt soms. Of wat duizelig. Nu ja dan moest  ik het even rustig aan doen zei ze.

dus lekker verder gaan zo...en genieten haha.

groetjes Renske
 

Hoi hoi,

toppy! Bedankt voor de reacties en voor het vragen Renske! Gelukkig maar, hoef ik tenminste niet van de zoutjes af te blijven hihi!
Nou, ik moet volgende week weer naar de vk, en 29 juni begint mijn zwangerschaps gymnastiek!!! Hahaha, ben benieuwd!

Thanx!

Greetz Cody
 
Vanmorgen ben ik nog bijna van mijn stokje gegaan toen ik ent uit bed was en brood stond te smeren. Dat kan je dus wel gebeuren! Ik weet niet of het lage bloeddruk was of alleen maar gewoon de warmte.. Waarschijnlijk allebei.
Maar let dus op dat als je flauwvalt, je dat ergens doet waar je niet meteen allerlei blauwe plekken e.d. oploopt.
Gelukkig ben ik dol op zoute drop, dus ik ga morgen meteen een zak kopen!

groetjes
Klarie
 
Cody toen ik van mijn eerste kindje zwanger was had ik hoog lage bloeddruk. Ik lag op bed en ik at zoute drop of een opkikker dronk ik dat helpt wel. Maar doe het vooral rustig aan, want je moet niet flauw gaan vallen.

liefs

georgine sterkte meid
 
Terug
Bovenaan