te lang al overtijd

A

Anoniem

Guest
Ik ben al ruim twee maanden nu overtijd en eigenlijk heb ik niet getest of ik zwanger ben,gek weg omdat ik zoiets heb van zal wel weer niet zo zijn!Nu echter komen er aparte dingen de kop opsteken.Zin in boterhammen met pasta,erg moe etc etc.
Ik heb al een zoontje van (bijna)9 maanden    en daar had ik in het begin een vreetkick ook van (gebakken eieren haha)

Nu is mijn vraag of iemand weet als je ongesteldheid onregelmatig is waarneer je het beste kan testen!??
Ik heb overigens een afspraak op dinsdag staan bij de huisarts..

Groetjes!!

Ga dan even een test halen bij de drogisterij!!!!!
Begrijp niet waarom je dat niet al eerder hebt gedaan!!!
Succes!!!

hahaha tjonge jonge meid, ren naar de winkel en haal welke test dan ook. Ze zijn allemaal goed.

Veel succes en we horen wel of je het bent he.

Groetjes Petra

Waarom maak je in vredesnaam wel een afspraak bij de huisarts en haal je niet even zo'n test?!?!?!?

ik heb vorige week getest maar die test was negatief,althans eerst zag ik een horizontale streep staan maar die verdween naar 3 minuten weer,dus ik heb wel getest,tuurlijk haha,maar nu wacht ik even op dinsdag dan moet ik naar de huisarts toe en hopelijk ben ik dan zwanger!!

Heb zelf de Clear blue test gebruikt met een digitaal scherm waarop komt te staan
zwanger of niet zwanger! Maar ze zeggen hoe licht ook het streepje een streepje is een streepje en die was er toch? Ik zou echt niet tegen die onzekerheid kunnen haha
We horen het wel!

liefs Daan

heey meis,
Hoe is het gegaan bij de dokter?
Erg kloten is dat he als je cyclus zo onvoorspelbaar is!

hoi
en??????
ja ik ben erg nieuwsgierig hoor haha

ik hoop voor je dat je een positief bericht hebt gekregen

groetjes sandra

Terug
Bovenaan