Te lang slapen.....

Ik zit met mijn zoon van 10 weken met een luxe probleem. Sinds 2 weken slaapt hij van 21.00 tot 9.00, moet hem dan zelfs soms nog wakker maken. Hij krijgt nog volledig borstvoeding en krijgt overdag 6 voedingen. Nu lees ik vaak dat kinderen die zo jong zijn nog niet zolang mogen slapen... Op het CB zeiden ze dat het geen probleem is zolang hij goed aankomt. Beetje tegenstrijdige meningen dus. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Flora

meid ik geef je 1 tip...
doe wat je gevoel je zegt, vind jij dat ie kan blijven slapen , laat je hem lekker slapen, voel je je er toch niet helemaal goed bij, zou je hem nog ff aan kunnen leggen voor jullie gaan slapen.

ik heb er niet zoveel ervaringen mee, de kleine van ons slaapt net 8 uur achter elkaar (22uur tot 6 uur vanmorgen) en als ie langer zou slapen liet ik hem wel liggen (al vonden mijn boobs het vanmorgen iets minder, maar heb er iets afgekolft)

suc6 :D

Simone
mv Mart  (2)  en Jort (7wk)

Hoi, ik zat een beetje met hetzelfde probleem. Om 22.30 laatste fles, om 8 uur slaapt ze nog. (is wel korter dan bij jou). Onze dochter krijgt 5 flesvoedingen van 180ml. Eerst maakt ik haar wakker, maar dat vond ze echt niet fijn, dronk de fles niet goed leeg. Nu laat ik haar liggen tot ze wakker word, en dat gaat veel beter. Ze drinkt beter, en is veel vrolijker. Goed uitgeslapen. Ik denk maar zo: als ze echt honger heeft word ze vanzelf wel wakker. En zolang ze goed groeit, heb ik er wel vertrouwen in!
Suc6!

ik wou dat ik dat had hahahahaha...

Kirsten drinkt haar laatste fles meestal rond 22.00/23.00 en dan mag ik blij zijn als ze het doortrekt tot 05.00 smorgens.

Als ze savonds ligt te slapen krijg ik heel moeilijk die laatste fles naar binnen, maar als ik haar laat liggen komt ze om 02 uur.

Als ik jouw was gewoon lekker laten liggen, als ze honger hebben komen ze vanzelf wel.

Bij mij sliep ze voorheen van 23.00 uur tot 7.15/7.30 uur.