Te lang slapen

Onze dochter Maud, krijgt s avonds om 20 of 2030 jaar laatste flesje en ze presteert het om steeds langer te slapen, vanochtend werd ze rond half zeven wakker, maar viel hierna nog eventjes in slaap en om 715 uur vonden we het wel welletjes (zij lag lekker te duimen, wel onrustig), dus we hebben haar wakker gemaakt (zij was heel vrolijk hoor, zoals elke ochtend).

Het probleem is dan dat ik in een relatief korte tijd over de dag 5 flesjes moet geven (ik denk nl dat ze vier grote flessen van 210ml nog niet op krijgt). Ook lees je veel op internet over het aantal uren slaap wat een babytje mag slapen ivm glucose te kort.

Maar ze is bijna 12 weken, weegt tussen de 5,5 - 6 kilo en ze heeft ook altijd goede plasluiers. Dus het zal toch geen probleem zijn dat ze soms 10 - 11 uur slaapt.

(sorry hoor, maar als ik het zo teruglees, is het eigenlijk een luxeprobleem)...
 
zal wel goed zijn toch, wij maken luuk wakker tegen half 11 en dan drinkt hij bijna niks en 'snachts drinkt hij ook weinig maar dat beetje heeft hij wel nodig soms vind ik het wel zielig om hem wakker te maken.
 
Jake krijgt zijn laatste fles tussen 10 en half 11 en komt dan tussen 5 en 8. Daarna slaapt hij nog tot half 10 dan is ie wakker en ishet tijd om uit bed te gaan.
 
Isa slaapt ook lekker . Zij krijgt om19.30 de laatste fles en slaapt dan tot 6 uur.
Ik maak er geen probleem van.
Isa is vandaag 11 weken. Ze geeft het zelf aan en wakker maken heeft bij haar geen zin, want dan drinkt ze niet.
 
Terug
Bovenaan