Te lang slapen?

Onze dochter van bijna 7 weken slaapt al bijna 6 weken door. Alleen afgelopen nacht maakte ze het wel heel bont. Ze sliep tegen 10 uur gisteravond en ik schrok zelf om kwart voor 8 wakker. In principe voed ik haar op verzoek maar ik heb haar nu toch maar wakker gemaakt.  Ze dronk aan één kant direct 17 minuten andere kant ook 10. Nu is ze tegen mijn borst weer in slaap gevallen. Heerlijk onwetend over mijn zorgen. Ze woog met 4 weken 4625 en was toen 57 cm. Ze wordt bestempeld als lang smal mollig kind.

Toch vraag ik mij af of ik haar niet eerder moet wekken. Iemand tips?  Ze doet dit sinds ze in een slaapzak slaapt. Ze ging haar halve ledikant door. Daarvoor sliep ze 6-8 uur
<p style="text-align: left;"></p>
 
Als ze goed op gewicht is en voldoende plast zal ik me persoonlijk niet teveel zorgen maken en haar lekker laten liggen totdat ze zelf wakker wordt.

Wij hebben hetzelfde gehad met onze mollige zoon en dit was het advies wat ik van het CB kreeg.

Zal het daar even navragen als ik jou was.
 
Mijn dochtertje is 8 weken en heb haar nooit snachts wakker gemaakt. Zo ie zo zat er in de eerste 3 weken niet langer tussen als 6 uur snachts. En daarna is ze om de 4 uur zelf snachts gekomen en nu slaapt ze soms van 12 tot 8. Ze komen zelf wanneer ze honger hebben en inderdaad zolang ze veel natte luiers hebben en de ontlasting niet ineens kei hard wordt zou ik me ook niet al te veel zorgen maken. Mocht je nog wat onzeker zijn hierover zou ik get cb bellen. En voor jezelf misschien elke week gaan wegen als dat helpt voor je

Groetjes tamara
 
Terug
Bovenaan