te lange cycles!

Ik met een cycles van 45.... die deze maand weer overtijd is dag 49, testje gedaan negatief... ik weet niet eens meer wat ik moet voelen, ik was er zo overtuigd van ivm veranderingen in mijn lichaam dat het dit keer raak is! of moet ik weer een week wachten en testen... ik ben zo bang; dit is 11e maand dat ik het probeer. Is het voor mij niet verstandig dat als ik dadelijk weer ongi word(hoop zwanger natuurlijk) dat ik naar de ha ga om te vragen of ik hormonen mag slikken omdat ik zulke lange cuclessen heb, ik heb daar toch wel recht op nu?

Ik hoop op jullie reactie meiden

groetjes
diana
 
Hee Diana, bah, wat balen!! Als ik jou was, ging ik naar de ha! Daar is ie toch voor. Ik zou in ieder geval de boel eens aan hem (of haar) voorleggen. En wie weet.....
 
Ik zou ook zéker naar de ha gaan! Al is het maar om gerustgesteld te worden, maar misschien kan ie wat voor je doen.
Je bent ook al bijna een jaar bezig, en na zo'n tijd wordt vaak ook wel geadviseerd om een keertje naar de ha te gaan.
Vind het heel rot voor je, maar kan je helaas niet verder helpen.
Veel succes, Jaine
 
hoi
ik had ook hele lange cyclus de langste was 75 dagen maar de laatste 3 maanden zo rond de 31 dagen ik ben ook al een jaar bezig maar je moet je lichaam wel de tijd gunnen om het hormoon van de pil uit je te lichaam krijgen
ik weet hoe je voelt je weet nooit waneer je eisprong is of waneer je ongesteld moet worden
heel veel succes!!!
 
Terug
Bovenaan