TE LEEN

hoi hoi,

Ik heb te leen een 2ling van 2 een Meisje Ginger en een jongen Mike. wie o wie wil ze lenen voor een dagje.
pff wat een gedoe dat niks willen en alles is nee (schuddend). En meestal willen ze juist iets als het mij niet uitkomt. Ik heb namenlijk ook nog een kleine 2,5 mnd. En aangezien mn man wisselende diensten heeft is het niet altijd even makklijk. Neem nou vanavond (Martijn heeft avonddienst) dan heeft Phoebe een huiluurtje van 1800 tot 1900 en dan moeten de kids douchen, maar alles is nee (schuddend). GEK WORD JE ERVAN.
Maar ja ach het blijven kinderen zeg ik dan maar. Nou bedankt voor het lezen van mn klachtbrief.
Ik moest het even kwijt.

Veel liefs,

Rachel
 
Toen ik je titel las, dacht ik meteen dat je je kids bedoelde. Soms is het inderdaad flink aanpoten en enorm consequent blijven. Als we behang hadden gehad, had ik mezelf er soms ook wel eens achter willen plakken. Soms heb je van die dagen dat je het idee hebt gehad dat je alleen maar aan het corrigeren bent geweest. En dan neem ik me de volgende dag maar weer voor om ook positieve dingen te benoemen.
's Avonds is het hier bij ons zoontje (2jr4mnd) ook vaak "nee" op de zin "we gaan onder de douche". Meestal als ik hem er bij betrek om de anti-slip-bootjes en speelbeestjes in de douche te leggen, dan krijg ik hem wel weer mee.
Bij deze even een hart onder de riem!!
 
ik heb dat gevoel ook weleens hoor, een dochtertje van 2 jaar en een zoontje van 8 maanden.
Die kleine gaat vaak wel (soms 's nachts niet maar ach) maar mijn dochtertje kent soms ook alleen het woordje NEE.
Maar ja nu zitten ze weer samen heerlijk met de duplo te spelen, mijn dochtertje laat alles aan mijn mannetje zien en ze geniet echt van elkaar en ik als moeder natuurlijk helemaal.
Dat maakt dan vaak weer een heleboel goed, maar soms......
 
Hoi Rachel,

Gaat voorbij dat NEE zeggen, alleen duurt het even. Tja lijkt me niet makkelijk met een tweeling en nog een kleine. Tja zij hebben ook even aandacht nodig. Trouwens waarom zet je die 2 lekker ff onder de douche en neem je de baby lekker vast om te knuffelen.

Als ze dan klaar zijn dan kan de jongste wel even in de box of bed en kun je ze 1 voor 1 afdrogen en dan lekker het bed in.

Ik zet mijn dochter ook altijd onder de douche, van die speeltjes die je op de wand kunt plakken, wat lege flessen etc erbij en een tijdje later haal ik haar fris en vrolijk er weer uit...   En je hoeft niet bang te zijn dat ze kopje onder gaan.

Nou succes ermee!     Oh ja over een half jaartje of zo gaat NEE over en dan krijg je WAAROM DAN  , dat krijg ik namelijk de hele dag over mij heen!!!

groetjes Anna
 
hallo allemaal,

Ik ben blij te lezen dat iedereen wel eens je kind(eren) achter het behang wil plakken.
Ik ben de hele dag aan het discuseren met mijn 2 jarige dochter.
Als ze dwars is wil mevrouw dan ook helemaal niks meer.En dan vertelt ze me even
"tettie (ze heet chelsea) is boos.
Vanmorgen mocht ik van mijn man uitslapen.Wat een feest.
Maar chelsea was het daar niet mee enns. Ze is stiekem de trap op geklommen en heeft netjes het traphekje dicht gedaan(levensgevaarlijk!!!)
en kwam bij mij aan mijn bed staan. Mana mee naar beneden. om 7.45 uur.zucht.
Zo zie je maar weer dat iedereen er last van heeft.

groetjes    
 
oh hahahah wat een genot om dit te lezen . Sorry hoor  ,
 maar ik blij dat ik niet de enige ben.
Ik kan wel een heel boek schrijven over die leden...................
 
Terug
Bovenaan