te licht

Eva net cb geweest en ze was te weinig aangekomen :-s ze heeft 5x200 en soms 4x200 dat was goed ze is nu 6120 en 62 cb en over een paar dagen 5 maanden vinden jullie dit wijnig ik vond haar juist al zo groot ze een goed ook potjes al enzo

Lars woog bij de 4 maanden check 6890 en was 63 cm. Ze noemde hem gemiddeld.
Hij krijgt al een tijdje 4x 210 en nu af en toe fruithapje.

Ik weet niet of het te weinig is. Ieder kindje is toch anders? Lars woog bij geboorte 3210. Eva?

Zou me niet teveel zorgen maken. Misschien is ze bij de volgende controle wel weer te groot of te zwaar....

Zo op het eerste gezicht dacht ik, misschien is ze iets te licht voor die lengte. Maar ik heb de gegevens van mijn tweede er even bijgepakt en zij was met 5 maanden en 9 dagen 6085 gram en 61 cm. Daar hebben ze bij mij toen niks van gezegd. Dus het valt volgens mij wel mee, zeker als ze voldoende eet en drinkt. Dan kan je er verder ook niet veel aan doen. Je oudste twee zijn toch ook niet zo groot en zwaar?

Nee klopt Idd die van 2 jaar en 7 maanden is 12 kilo pas net want met 2'5 was hij nog 11 kilo ,en die van 5'5 is net 16 kilo. was ook niet erg dat ze niet zwaar is maar ze was maar 200 gr aangekomen in 3 weken daar zat ze meer over te zeuren .klein is niet erg ben zelf ook maar 163

Mjn kindjes zijn ongeveer hetzelfde. De oudste is 5 jaar en 8 maanden en ik denk zo'n 15 kilo en de tweede is 2 jaar en 6 maanden en die is 11 kilo. Ze zijn ook best klein, 104 en 84. Zelf ben ik 168. Mijn jongste is trouwens qua lengte precies op de middelste lijn van de groeicurve, maar ik vind m groot!

Idd bijna het het zelfde ja en als ze ziek zijn vallen ze meer als een kilo af :-s en Mick is vaak ziek die van 2 hij lag met 6 weken al met zijn eerste longontsteking in het ziekenhuis ,hij heeft astma,echt een zorgen kind moet nog vaak naar het cb als hij weer lang ziek is want dan is hij zo weer 10 kilo en moet ook wel is vernevelt worden enzo hij was met 5 maanden maar 5 kilo vandaar dat ik het raar vond dat ze eva licht vind. Mick heeft ook een kinder arts

Terug
Bovenaan