Onze dochter is bijna 2 weken oud. Ze slaapt eigenlijk de hele dag en we moeten haar nog steeds wakker maken voor de voedingen. Omdat ik in eerste instantie borstvoeding wilde proberen, leg ik haar eerst 5 minuten aan en daarna krijgt ze afgekolfde borstvoeding uit de fles. Het probleem is dat ze eigenlijk te moe is om te drinken, het is dus een hele prestatie als de fles leeg komt. Ze drinkt zo'n 40-80 cc uit de fles, hoeveel ze uit de borst haalt weet ik dus niet.
Hierdoor is ze de eerste weken qua gewicht behoorlijk aan het schommelen geweest. Haar geboortegewicht was okay, ruim 7 pond. Helaas kan ze dus niet volledig aan de borst omdat ze daarvoor de kracht niet heeft. Ze wordt bijna dagelijks gewogen.
Ook laat ze behoorlijk wat melk uit haar mondje lopen tijdens de fles.
Ik wil geen overbezorgde moeder zijn, maar ben wel wat aan het kijken geweest op internet. Ze heeft namelijk ook een dimpel (diepe deuk onder in de rug), dat hoeft geen probleem te zijn, maar kan ook wel eens wat motorische problemen opleveren.
Ik vraag me dus af of ik me zorgen moet maken. Wie herkent dit verhaal ook dat je kind zo moe is en de hele dag slaapt?
Hierdoor is ze de eerste weken qua gewicht behoorlijk aan het schommelen geweest. Haar geboortegewicht was okay, ruim 7 pond. Helaas kan ze dus niet volledig aan de borst omdat ze daarvoor de kracht niet heeft. Ze wordt bijna dagelijks gewogen.
Ook laat ze behoorlijk wat melk uit haar mondje lopen tijdens de fles.
Ik wil geen overbezorgde moeder zijn, maar ben wel wat aan het kijken geweest op internet. Ze heeft namelijk ook een dimpel (diepe deuk onder in de rug), dat hoeft geen probleem te zijn, maar kan ook wel eens wat motorische problemen opleveren.
Ik vraag me dus af of ik me zorgen moet maken. Wie herkent dit verhaal ook dat je kind zo moe is en de hele dag slaapt?