te moe om te slapen!

Sam is moe en mama ook! Ik vind het allemaal best zwaar. Sam is nu 7 weken. Sinds een week hebben we nu waarschijnlijk de juiste voeding. Het heeft die weken heel wat tranen gekost. Gisteravond was ze om 18.00 wakker voor de voeding maar is niet meer gaan slapen tot vannacht 3.30. ze was zo moe! en ik ook. ik word er gek van. slaap al een paar nachten op de bank.
Hebben jullie dat probleem ook? De kleine te moe en niet gaan slapen?

ik herken het helemaal!! Onze zoon sliep ook slecht, maar was wel heel erg moe.
Hij maaide zo met zijn armen om hem heen dat hij zichzelf wakker sloeg.
Ben vanaf dinsdag begonnen met inbakeren op aanraden van het cb.
En vanaf dinsdag hebben wij een heel ander kind. Hij is rustig en tevreden en kan heerlijk slapen (en wij dus ook)
Misschien kun je bij het cb ook eens vragen of dat geschikt is voor Sam. Of is er een andere reden waardoor Sam niet in slaap valt?

Groetjes Geeske

ik heb zo'n puckababy. misschien moet ik die maar weer pakken. meestal wordt ze heel boos. ze slaapt wel al met handschoentjes aan.

Bij mij werkt de puckabsby erg goed. ik gebruik hem momenteel bij elke slaap. dan is het voor ezra ook duidelijk dat dit altijd zo is. En met een paar dagen weet je of het bij jou kindje werkt. Ik vind de puckabsby een mooie middenweg tussen inbakeren en een gewone slaapzak. Ezra had trouwens ook veel last van die onrust in z'n armpjes.

@ snow, sterkte. Het is zo sneu als ze zo moe zijn dat het slapen niet meer lukt. Ik hoop dat je aan de berichtjes iets hebt. Ga trouwens niet te veel in 1 keer uit proberen en geef wat je probeert even de kans. Dan kan sam er ook aan wennen. Laat je weten hoe het met jullie gaat?

groetjes

Kiron weigert ook vaak te slapen terwijl hij duidelijk moe is. Ik heb er nog geen oplossin op gevonden. Ja, bij ons in bed leggen....

En laat je niet gek maken. Het is nu eenmaal niet nix!

Liefs Lilian

he deetje, gisteren de hele dag de puckababy gebruikt, ging heel goed. ik hoop dat het haar rust geeft, en dit ook blijft werken. ik heb in ieder geval al weer 2 nachten goed geslapen, dat werkt ook.
Morgen ook weer naar de osteopaat.

Terug
Bovenaan