te moe voor kerst....

Mag ik even klagen? Ik ben het zo zat.

Zucht, ik ben zo gigantisch moe, dat als ik even de hond uit laat of een boodschapje in de supermarkt doe, ik gelijk helemaal gesloopt ben.

En nu komen de feestdagen eraan. Ik zie er zo tegen op. Terwijl kerst normaal gesproken voor mij het feest van het jaar is, kan ik nu alleen maar huilen. Gelukkig zijn we deze kerst bij andere uitgenodigd, maar waar haal ik de energie vandaan, om de avond door te komen?

Sorry voor dit geklaag, herkennen jullie dit ook?

jaaa heel erg...ben nu de 12 week gepasseerd en nu begint me energie weer wat terug te komen gelukkig....
snap je helemaal meid...je moet je er aan toegeven je hebt eigenlijk geen keus daarin....en als je 's avonds naar huis wilt moet je gaan...anders heb je jezelf ermee!
fijne dagen xx

ja hoor heel herkenbaar, had vanochtend wat in huis gedaan en heb bijna de hele middag geslapen om bij te komen.
De feestdagen vooral rustig aan, niet te vroeg naar de familie en zeker niet te laat weg
fijne kerst

Heel herkenbaar maar om die reden hebben we iedereen bij ons uitgenodigd... Kan ik naar bed als ik er mee aan ben! Als je een uurtje of twee uurtjes geweest bent en je bent kapot dan is het toch ook goed??

Goed idee Betty! Met oud en nieuw komen onze vrienden lekker hier thuis en als ik het zat ben, duik ik lekker mijn bed in. Kerst ging gelukkig goed, 's morgens steeds geslapen, smiddags naar (schoon)ouders en 's avonds weer lekker thuis op de bank. Ik hoop echt dat die moeheid na 13 weken over is, want ik ben het echt zat!

Bij mij is er echt een omslag vanaf week 13, ik heb weer energie, ben niet meer zo misselijk (alleen wanneer ik te lang wakker ben, of te laat eet...) en wat voor manlief wel weer fijn is... is heb weer een stuk meer zin seks :D

Om een lang verhaal kort te houden: hou moed, komt echt goed!!!!!

Bedankt voor jullie reacties, het heeft me erg geholpen!

Ik ben de feestdagen goed doorgekomen.
We zijn wat later naar familie gegaan rond 18.00 en zijn na het eten weer naar huis gegaan. Papa in spe is heel lief voor mij geweest en heeft goed voor me gezorgd.

Nu morgen nog oud en nieuw vieren bij vrienden, ben wel blij dat we daar blijven slapen, dan kan ik tussen door lekker even gaan liggen. Nu nog met mijn rug een auto rit van dik een uur overleven...

Hele fijne jaarwisseling iedereen!

Terug
Bovenaan