Te mooi om waar te zijn

A

Anoniem

Guest
Helaas, het was ook te mooi om waar te kunnen zijn. Afgelopen maand flink geklust, mijn lichaam gaf hoop volle tekens af. Zo had ik zeer gevoelige borsten, vaak hoofdpijn en was ik erg vermoeid.

Gisteravond is mijn periode weer begonnen, mijn nod is nu dus 4 maart geworden. Flink aan die leuke klus dus deze maand, was ook te mooi om waar te zijn om gelijk de klus in 1x te klaren.

Heel veel klus succes iedereen!

ja nou dat het te mooi om waar te zijn is dat weet ik onze jongste is in de eerste maand dat ik gestopt was met de pil verwekt heel geweldig maar niet verwaccht dat dat zo snel ging
maar der komen nog genoeg rondes
en ja te vaak klussen is ook niet goed he
daar worden de zwemmers van je man lief lui van

iedergeval veel plezier voor de eerst kommende maand
kus

jammer meestal heb je die klachten ook van ontpillen, tenminste als je aan de pil hebt gezeten. voelde me de 1e maand ook super zwanger haha maar helaas nog niet!
straks weer verder klussen en hopelijk heb je dan gauw een positieve test in handen
liefs

ik denk dat je de eerste ronde het meest teleurgesteld bent aangezien je er dan helemaal klaar voor bent en toch hoopt dat het snel raak is
heel veel klusplezier aankomende maand maar maak de zwemmers niet te moe hihihi

Balen..Zeker de eerste ronde is teleurstellend. Je hoopt toch dat je een van de gelukkige bent waarbij het gelijk raak is.
Succes de volgende ronden! veel plezier ;-)

Liefs Lisette

Terug
Bovenaan