Te nieuwschierig twijfel

he meiden, wij weten niet wat het wordt een jongen of een meisje , maar nu de tijd vordert en ik nog maar 7 weken moet wordt ik als maar nieuwschieriger geworden, ene kant wil ik het pas weten als het geboren is dit was ook bij onze dochter en had nergens last van het feit van nieuwschierigheid. Maar nu pff elke keer bij eene cho zit ik te twijfelen wil ik het weten of niet me man wil het wel weten.

Meiden wat moet ik doen, ja ik weet moet onze beslissing zijn maar wat zouden jullie doen.

liefs
 
Ik vind het zelf altijd leuker als je het niet weet, ook al wordt je op het laatst zo nieuwsgierig dat je toch stiekem op die echo wil kijken... ik zou me nog even inhouden. Zo blijft het een verrassing.
 
he bloem ja dat wil ik ook maar zit nu heletijd wat wordt het weer een dochter of niet, en juist nu omdat deze heel rustig is veel rustiger dan onze dochter, en ik normaal zonder zwangerschap en pil veel over beharing en acne heb en tijden de zwangerschap van me dochter nergens last van alles was zo wat weg en nu juist dubbel zo veel dan normaal, denk ik op een jongetje luist nu denk ik wil weten of ik gelijk heb,

en zekers nu omdat ik nog maar 7 weken moet, heb daarvoor geen last van maar deze week is het heel sterk geworden die nieuwschierigheid. me vingers kriebelen er gewoon van

Heb jij dat ook liefs
 
Ik ben een poosje geleden al bevallen, maar lees hier nog regelmatig mee. Blijft trekken dat zwanger zijn. In mei hebben we een jongentje gekregen. In de zwangerschap voelde ik ook veel dingen anders. Maar goed elke zwangerschap is anders. Deze keer werd ik 's nachts wakker van het getrap en had ik geen last van maagzuur, bij mijn dochter was dit juist andersom. Maar goed, ik kon het wel relativeren omdat die tekenen soms niks zeggen. Mijn moeder heeft 5 meiden en 1 jongen gekregen en alle zwangerschappen waren anders.
Ik wilde het niet weten, ook al was ik bloednieuwsgierig... ik heb veel echo's gehad, maar heb me altijd kunnen inhouden. Toen hij geboren was weet jij wel waar ik het eerste naar vroeg. Een jongen dus... na een meisje een jongen. Een rare gewaarwording trouwens, want je bent eigenlijk alleen maar een meisje gewend en als je dan een jongen krijgt is dat best onwennig.
gelukkig waren we snel gewend en nu weet je niet beter. Net zo leuk hoor.

Trouwens.... het verbaast me dat je al 33 weken bent. Wat gaat het hard. Ik weet nog wel dat je net zwanger was en je zo'n probleem met broer en schoonzus had.. is het nog steeds onrustig of zijn ze zelf ondertussen ook zwanger geworden? Of vergis ik me en heb ik de verkeerde voor me?

 
Wji weten het al - we vonden dat één verrassing alvast al wel wat eerder kon.. en gaan ervan uit dat we bij en vanaf de geboorte nog allerlei verrassingen meer krijgen (bv. hoe ze eruit ziet, hoe ze is).

Als jij twijfelt, en er zo mee bezig bent, en je man het graag wil weten, nou dan denk ik dat ik even op die echo zou kijken.. Wel zo rustig.

Maar het blijft persoonlijk natuurlijk. Succes met de beslissing!
 
Ik vond vooraf weten altijd het leukste. Het kindje wordt dan echt een persoontje met naam en al. Voor mij persoonlijk ging het dan meer leven, kon mijn fantasie er meer op loslaten. Maar goed, dat is voor iedereen anders.
 
he meiden ja is iedereen anders

en bloem ja ik had gelezen dat je bevallen bent en ja ik ben die persoon met broer en schoonzus gaat nu goed zijn pas getrouwd alleen ze zijn gestopt met insiminatie, dus ze gaat weer aan de pil, ze werdt te emotioneel en zij loopt tegen de 40 aan dus hebben ze besloten geen kinderen tenemen,

Ik heb nog 1 optie voor ze maar of ze het willen is punt 2 en of me man het goed vind, want haar eitjes en zijn zaad zijn goed alleen haar baarmoedermond is tedik zek maar.

Ik wilde ze voorstellen voor draagmoeder kweet niet if ze daar aangedacht hebben.
Is niet zo dat ik dat moet zijn maar zou het wel willen dus ja ik weet niet if het handig is om het met hun er over hebben.

Maja ik laat gewoon geheim en verassing voor ons zelf hahha.

liefs
 
Nou dat vind ik wel een heel lief voorstel van je voor hen... hopelijk willen ze het en hebben ze over een tijdje ook zo'n klein frummeltje!
 
Terug
Bovenaan