TE NIEUWSGIERIG NAAR ALLES!!

Hai allemaal,

Ik ben vandaag precies 40 weken zwanger. Ik heb afgelopen zaterdag een poging gehad om te strippen, dat ging nog niet lukken, mijn baarmoedermond was nog niet volledig verstreken! Dinsdag was dat wel het geval en toen had ik een goede cm ontsluiting, dus ik ben gestript. Nu ondertussen donderdag en nog steeds rommelt het wel, veel krampen in mijn onderbuik en rug, steken in mijn liezen en mijn schaambeen, maar nog steeds niets concreets......... IK WORD NU STEEDS NIEUWSGIERIGER!!! Zowel naar onze kleine uk als naar de bevalling zelf, maar het zet maar niet door.......Aaaaaaaahhhhhh!! Ik blijf traplopen, in beweging, maar niks helpt. Nu zit ik echt op het punt dat ik het zat ben, want ik ben gewoon té nieuwsgierig!!! Heeft er iemand nog tips om alles een beetje te versnellen (behalve seks, want daar moet ik nu echt niet aan denken..)

Groeten Daan en uk

Ontspanning en er vooral niet meer aan proberen te denken! Je adrenalineniveau moet omlaag om een bevalling die op het "randje hangt van beginnen" het daadwerkelijke zetje te geven. Misschien dat vannacht heeft geholpen (dan daalt je adrenalineniveau van nature) en dat je al een lekker eind op weg bent.

Bij mijn laatste ben ik ook gestript. Dat was vrijdagmiddag en pas maandagmiddag kwamen de weeen echt op gang. Al met al heeft dat dus nog 4 dagen geduurd. En al die tijd rommelde het met bloedverlies e.d. (altijd een goed teken mits niet teveel).

Succes!

Ontspanning en er vooral niet meer aan proberen te denken! Je adrenalineniveau moet omlaag om een bevalling die op het "randje hangt van beginnen" het daadwerkelijke zetje te geven. Misschien dat vannacht heeft geholpen (dan daalt je adrenalineniveau van nature) en dat je al een lekker eind op weg bent.

Bij mijn laatste ben ik ook gestript. Dat was vrijdagmiddag en pas maandagmiddag kwamen de weeen echt op gang. Al met al heeft dat dus nog 4 dagen geduurd. En al die tijd rommelde het met bloedverlies e.d. (altijd een goed teken mits niet teveel).

Succes!

Mijn vk adviseerde om lekker uit eten te gaan...met veel knoflook!!!! Mischien niet zo prettig voor de vk, maar volgens haar was het opvallend dat vrouwen vaak bevallen na een lekker etentje!
Verder: verse ananas, bitter lemon, trap lopen, tepels masseren. Heb het zelf nooit uit geprobeert, maar wie weet???

Groetjes

Mijn vk adviseerde om lekker uit eten te gaan...met veel knoflook!!!! Mischien niet zo prettig voor de vk, maar volgens haar was het opvallend dat vrouwen vaak bevallen na een lekker etentje!
Verder: verse ananas, bitter lemon, trap lopen, tepels masseren. Heb het zelf nooit uit geprobeert, maar wie weet???

Groetjes

Zo... dat je met 39,5 week al gestript bent vind ik heel bijzonder. Bij ons wachten ze tot 41 weken. En ja... die weken datum is maar een richtlijn. Ga er dus niet vanuit dat het dan ook echt gaat gebeuren. Ik ging er vanuit dat ik minstens een week over zou lopen... nou dat scheelde enorm, want ik beviel met 40 wk en 2 dg. Ik heb geen stress gehad of onrust. Wel een beetje want je kunt niet wachten, maar ik hield rekening met overlopen. Doe jij dat ook maar en bedenk dat het misschien nog wel anderhalve week duurt. Ga daarvan uit, dan valt het alleen maar mee!

Terug
Bovenaan