Te snel zwanger?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje is bijna 11 maanden. En ik heb een positieve zwangerschapstest.</p><p>Echt super blij mee. Vooral omdat er vele problemen zijn waarop het leek dat een 2e minder vanzelfsprekend zou worden. </p><p>Nu ga ik alleen net vanuit mijn werk beginnen met de hbo-v.</p><p>En daarnaast ben ik wel bang voor reacties uit omgeving omdat het vrij vlot op elkaar is. </p><p>Zijn er meer mensen die deze onzekerheid voelde? Die zwanger waren tijdens hun opleiding?</p><p>Daarnaast hebben we het financieel gewoon goed maar niet mega veel over elke maand ofzo. </p><p>Ik ben ook bang dat vooral mijn schoonouders daar een oordeel over zullen hebben. </p>

Allereerst van harte gefeliciteerd!

Och meis, ik snap je gedachten. Maar weet je, het is net hoe mensen kijken. Er zullen misschien ook mensen zijn die denken wat fijn zo snel op elkaar, dan zullen de kindjes leuk met elkaar kunnen spelen. Of mensen die denken wat fijn dat het hen nog een x gegund is. Je hoofd laat je vaak alleen de negatieve dingen zien. En hoe dan ook, mensen vinden er toch altijd wel iets van. Ik denk dat jullie wel een weg gaan vinden om de praktische dingen op te lossen. Tenminste op lossen, het zijn volgens mij geen problemen, daar ga je je weg wel in vinden. Ook al is dat misschien nu nog niet direct in zicht. Er komt straks wel een manier om met de situatie te dealen.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je er van kunt gaan genieten en alles goed mag blijven gaan!

Gefeliciteerd! Weet je, andere mensen hebben altijd wel een mening. Dan is het leeftijdsverschil weer te weinig, dan weer juist te veel. Lekker niks van aantrekken, als het voor jullie goed voelt dan lekker er voor gaan! Het is tenslotte jullie leven en jullie gezin!

Gefeliciteerd! Super leuk! Andere mensen hebben altijd wel een mening klaarstaan hoor. En 11 maanden is zo slecht nog niet. Mijn dochter is 8 maanden momenteel en ik ben 8 weken zwanger ?

Gefeliciteerd! Hartstikke leuk toch?! Het klinkt alsof je het zelf wel ziet zitten, dus pech voor de mensen die het negatief bekijken toch? :D  Ik was opnieuw zwanger toen ons eerste kindje 9 maanden was. Toen schrokken we ook even. Maar voordat de tweede er is, is je eerste natuurlijk ook al weer 9 maanden ouder. En dat scheelt zó veel! Hopelijk loopt je eerste dan al, dat is wel heel prettig.
Wij vinden het super leuk zo dicht op elkaar!  Zwanger en studeren geen ervaring.. ik weet niet hoe zwaar of makkelijk he eerste zwangerschap was..?

Ja wij zijn hartstikke blij,
Maar hadden het niet zo snel verwacht door de verwachtingen van de gynaecoloog. 
Ik wilde als het zou mogen ook niet veel leeftijdsverschil. Maar nu het dan toch zo ver is haal je je toch allemaal dingen in je hoofd. 

Bij iedereen zal het bij zichzelf anders voelen. Voor de een is iets veel te snel, bij de ander precies goed, maakt niks uit toch?
Als het bij jou goed voelt is het top :)
Van ♡♡e!!

Terug
Bovenaan