te snel ??

Hoi ik heb een zoontje van bijna 9 maanden en wil samen met mijn man graag een tweede.
Hoe graag ik het wil vraag ik me soms af of het niet te snel is.Wie heeft ervaring hiermee ???
 
Alleen jij kunt bepalen of het te snel is of niet! Dat is iets wat je aanvoelt.
Kinderen snel op elkaar in leeftijd heeft zowel voor als nadelen. Maar dat geldt evengoed voor een groter leeftijdsverschil!
Zelf kies ik heel bewust voor een iets groter leeftijdsverschil (mijn dochtertje wordt bijna 2), maarja, nu moet het nog maar lukken! Misschien wordt het leeftijdsverschil wel groter dan ik eigenlijk wil!
Ik bedoel maar: écht plannen kan nu ook weer niet!
Als jouw hart zegt dat je toe bent aan een tweede, en je man/vriend is het met je eens, dan zou ik er gewoon voor gaan! Bovendien, 9 maanden "verschil" (mits het direct "raak" is), is niet eens zo'n heel klein verschil hoor! In mijn omgeving kiezen mensen nu steeds vaker voor kleine leeftijdsverschillen.
O, wacht, lees nu dat je man ook graag een tweede wil (niet goed gekeken, dûh...), nou dan zou ik zeggen: DOEN!!!!
Ik hoop voor je dat jullie wens snel in vervulling gaat!
Veel succes met welke keuze het dan ook wordt!

Liefs, Jaine
 
Ik kan op die manier niet uit ervaring spreken dat ik ook al kinderen heb.
Wel wil ik even kwijt dat mijn zus en ik ook maar een klein jaartje schelen in leeftijd. Het is echt heel fijn om een broer of zus te hebben van dezelfde leeftijd. Voor wie zou het te vroeg zijn in jullie ogen, voor het kindje of voor jullie zelf???
Ik denk dat je het voor de kinderen niet hoeft te laten.
Heel veel succes!

Liefs, Ank
 
ik was zwanger geworden toen mijn eerste 9 maanden oud was.. heb ik geen spijt van. Nu zijn ze wat ouder en hebben elkaar. Ze spelen vechten, kunnen niet zonder elkaar. geweldig gewoon. Een aanrader.. ook omdat je nog in de ritme zit van een baby hebben, kan dit heel goed aansluiten..
 
Terug
Bovenaan