Te snelle stoelgang??

Hoi,

Ik heb vanmiddag om 14.00 uur mijn zoon een gepureerde kiwi gegeven, die hij met veel smaak op heeft gegeten.
Nu heeft hij een half uur geleden gepoept en toen trof ik daar al pitjes van de kiwi in aan!
Is dit niet een beetje erg snel of vergis ik mij?
Heeft iemand hier een antwoord op, ik maak me nu een beetje zorgen dat zijn stoelgang niet in orde is!

Groetjes Nadia
 
Dat kiwi's veel vitamine C bevatten, wist ik al, maar ik vraag me af of het wel normaal is dat het er na 3 en half uur al weer uit komt.
Ik eet zelf ook vaak kiwi, maar ik let er bij mezelf eigenlijk niet op!
Nadia
 
Hallo Nadia
Als ik mijn zoontje kiwi had gegeven om 10 uur s'morgens dan had hij om een uur of 5 sávonds ook alweer pitjes in de poep zitten. Ik had altijd het idee dat mijn zoontje daarom een goede stoelgang had. Ik heb mij er nooit ongerust over gemaakt. Mijn zoontje poepte soms wel 3 keer op een dag. Nu nog wel eens en hij is al 2,5 jaar.
Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt. (mijn jongste zoontje 11 mnd wil geen kiwi eten, dus ik weet niet hoe het bij hem zal gaan)
Groetjes Renate
 
Hoi Renate,
Bij mijn zoon zat er maar 3,5 uur tussen! Te snel, lijkt mij, maar ja.....
Nu zijn we een dag verder en nog zitten er pitjes in. En ook is hij de hele nacht onrustig geweest. Misschien dat zijn tandjes er aan komen? Ik weet het even niet meer hoor! Ik geef hem in ieder geval maar voorlopig geen kiwi meer. Jammer, want hij vond het erg lekker!

Groetjes Nadia
 
Toevallig heb ik ook gisteren voor het eerst kiwi gegeven. En inderdaad zaten er na een uur of 5 al pitjes in zijn ontlasting (vandaag ook) en ook heb ik vandaag gemerkt dat hij een paar (niet veel) rode pukkeltjes op de kin heeft gekregen. Ik weet niet of het van de kiwi komt of misschien aubergine. Want dat heeft hij gisteren als avondeten gehad. Misschien iemand ervaring hiermee

Groetjes Desi
 
mijn dochter eet ook graag kiwi. de pitjes van de kiwi werken laxerend. is dus heel normaal. geen zorgen maken dus en lekker genieten van de kleine poeperd!!
groetjes karin en shaylee
 
Terug
Bovenaan