<p>Hallo, </p><p>Ik moet eventjes van me afschrijven... </p><p>Van mijn dochter was ik bij de eerste poging zwanger. Lange tijd waren we er niet aan toe om te proberen voor een tweede. </p><p>Toen we dit langzaam werden en mijn lichaam raar begon te doen van de spiraal, had ik een afspraak gemaakt om hem eruit te laten halen. </p><p>2 dagen voor de afspraak bleek dat ik zwanger was. Door de spiraal heen. Het is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gebleken. Gelukkig heeft mijn lichaam dit zelf netjes en snel opgelost. Dit is zo'n 2 maanden geleden gebeurt. Vanaf dat moment staat mijn hoofd op standje zwanger willen worden... </p><p>Ik heb dit te naif ingeschat. Heel eerlijk naar mezelf toe. Ik dacht: tja als je al door je spiraal heen zwanger word, doen we dit hierna ook wel ff... sorry als mensen dit tegen het verkeerde been stoot maar ik ben gewoon eerlijk. </p><p>En nu.... nu zit ik naar een negatieve test te staren terwijl ik er zeker van was dat ik mij zwanger voelde. Al sinds zaterdag krampen alsof ik ieder moment ongesteld kon worden... maar dat maar niet werd. Het teken dat ik bij mijn dochter ook had. </p><p>Wat nu vooral het probleem is, is dat ik bang ben dat mijn EUG toch schade gemaakt heeft. Dat mijn eileider toch kapot is. En dat ik maanden moet proberen voordat het nu goed gaat komen.. terwijl ik nu gewoon 4 maanden zwanger geweest zou zijn als die stomme klote spiraal er niet gezeten had. </p><p>En nu zit ik te janken om weer een mislukte poging terwijl ik nog niet eens ongesteld ben. En niet zeker ben van mijn nod dag. Maar als ik al zwanger geweest was, had het nu echt wel zichtbaar geweest moeten zijn... </p><p>Ik weet dat ik naïef gedacht heb. Dit te makkelijk heb ingeschat.. </p><p>En nu moet ik op de blaren zitten en afwachten wat mijn lichaam gaat doen.... </p><p>Sorry heel verhaal. Moest het echt even kwijt.. </p><p>Liefs. </p>