Te strakke broeken

Weet iemand of het dragen van te strakke broeken kwaad kan (voor het kind)? Ben nu 10 wkn en heb een van m'n gewone/"oude" broeken aan, maar heb hele striemen op m'n buik en middel! Dit gaat dus niet langer zo ...

Alvast bedankt!
 
hoi anoniem!

volgens mij geef je wel toe aan die druk vorodat het eventueel 'slecht' kan zijn ;)
het zit soms gewoon te rot -of niet soms? ik heb oude broeken gedragen met rits open en de hele mikmak tot het echt niet meer kon, maar echt comfortabel voelde ik me daar eigenlijk niet bij (steeds gauw broek ophijsen voordat ik opstond en zo).
het is niet gek hoor, om bij tien weken al aan de wijdere broeken te moeten. je darmen komen hoger te liggen en die maken je dikker. Ik heb vrij in het begin een 'gewone' broek met een elastische band gekocht, die draagt nu niet meer heel lekker (33 wk) maar heeft het heel lang gehouden en was niet zo belachelijk duur als veel van die echte positiekleding.

ilse
 
maar specifieker: je baarmoeder komt nog niet boven je schaambeen uit dus het lijkt me niet dat je kindje in de knel zit. eerder je darmen.
daarnaast is het vruchtje heel goed beschermd door het vruchtwater, je kunt voorlopig volgens mij nog zelfs de trap af stuiteren zonder al te veel gevaar voor je kindje. (oke, dat is ook weer overdreven)
 
Erg vervelend hoor!
Ik ben 7 wkn maar bij mijn oude broeken krijg ik de bovenste knoop niet meer dicht! Ja met een elastiek om de knoop en door knoopsgat en zo weer terug naar de knoop. Maar wel goed je rits in de gaten houden dan.
Ik had altijd al wel last van mijn darmen en daardoor een buik. Had jij dat ook? Volgens mij vergergert dit ook dat de kleding zo snel niet meer past. En 's avonds als ik thuis kom is het eerste wat ik aan doe een joggingbroek. Maar ben blij dat ik (nog) niet telkens hoef te spugen.
Groetjes Maaike
 
hoi maaike

ja dat last van mijn darmen had ik ook altijd al en nu nog meer. inmiddels 33 weken ver heb ik er soms nog last van (remedie: gewoon winden laten) heel vervelend. maar gelukkig niet constant.
niet te vet eten heb ik gemerkt. dat scheelt.

ik voelde me met een maand of twee al heel veel buik! opgeblazen balonnetje

groetjes
ilse
 
Nee hoor, kan geen kwaad, zit alleen mega-rot. Ik heb het ook heel lang uitgesteld hoor, maar toen ik eenmaal zo'n speciale broek aantrok vond ik dat toch wel een bevrijding!!
 
de lekkerste zwangerschapsbroek die ik heb is een bruine met zakken, katoen. Is leuk en zit heerlijk. Was veel te duur, nl 39 euros maar nu bij Miss etam voor 18 euros in de uitverkoop. Als ik hem nog niet had zou ik hem weer kopen! En de joggingbtroeken van de Zara (XL, zitten laag, met koord, is l;ang lekker) Maar nu heb ik het wel eghad met de zwnagerschapskleding...(31 weken). O ja, VenD heeft nu 50% korting op positiemode. Boodschap is dus: koop het NU!
 
Terug
Bovenaan