Te vaak achter elkaar ongi!!

He Meiden,

Weet niet zo goed wat er aan de hand is!! Ben nu weer na 23 dagen ongi geworden, ok dat kan een redelijke normale cyclus zijn, maar ik heb een vraagje aan jullie ik heb nu twee keer hiervoor na 11 dagen en 13 dagen een ongi gehad, is dat normaal??? Las laatst op het internet dat er dan misschien wel geen eisprong is geweest!!! Ik ben wel van plan om deze week even mijn ha te bellen of dit wel normaal is, maar ik dacht wie weet heeft één van jullie dit ook wel eens meegemaakt.

Liefs Mick

Hee lieve Mick,

Wat balen ja! Ik ken het niet maar hoop dat je ha of een gyn. je even zou kunnen onderzoeken/geruststellen....

Laat je weten wat het is?
Dikke kus, Suus

Hoi Mick,

Wat ik begrepen heb van de gyn, kun je van een goede cyclus spreken na 21 dagen. Een eitje heeft nl. tenminste 7 dagen nodig om te rijpen en daarna duurt het gemiddeld 2 weken voor je weer ongi wordt. Een cyclus van 13 dagen is dus niet ok. Ik zou de gyn even bellen. Sterkte!

X

Hoi Mick!
Het zou kunnen dat je eisprong aan het muiten is! Je hebt mensen die niet elke maand of soms maar een paar keer per jaar een eisprong hebben. Je kunt dan wel zwanger worden maar hebt minder kans. Hebben ze dit al eens onderzocht bij jou? Misschien een stom idee hoor maar nu ik je verhaal lees denk ik heee!

Het is maar een idee!

X inge

Hoi Mickey,

Zelf heb ik dit niet mee gemaakt (ik word nl. niet (meer) ongesteld 'uit mijzelf'), maar er moet een bepaald aantal dagen tussen zitten wil er een eisprong plaats kunnen vinden. Weet niet hoelang je gestopt bent met anti-conceptie, want misschien moet jouw cyclus gewoon nog op gang komen. (lees regelmatig worden) Maar een bezoek aan de huisarts kan je misschien meer duidelijkheid geven. (en je wellicht gerust stellen)

Suc6
gr Jackje

Hoi,

Ik wilde je even laten weten dat mijn cycles ook gemiddeld 23 dgn is, dus niets aan de hand hoor!( volgens m'n Gyn dan).
Ik weet zeker dat ik ondanks de 23 dgn wel een eisprong heb! Deze voel ik nml.altijd,
het is zelfs zo dat ik an de hand van mijn eisprong precies weet wanneer ik ga menstrueren, klinkt raar maar waar. Sorry, met 11 en 14 dgn weet ik niet precies wat je bedoelt, bedoel je dat je 11dgn na de eerste dag van je menstuatie weer ongesteld was? of bedoel je iets anders? Als ja dat bedoeld, dan ja , dat heb ik ook wel eens maar dat komt omdat ik last heb van vleesboompjes, waardoor (volgens de Gyn ) mijn baarmoeder niet helemaal leeg is geraakt en je alsnog vrij snel daarna weer ongesteld bent.
Staat trouwens een zwangerschap bij mij niet in de weg, word helaas altijdt ong.
op de doormij voorspelde dag en zelfs meestal uur! Weet niet of je er wat aan hebt, maar ach ik ben m'n ei ook weer kwijt hihihi, groetjes Polleke

He Polleke,

Bedankt voor je reactie, ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt bij de huisarts omdat ik me gewoon zorgen maak. Je vroeg of ik precies na die 11 dagen en 13 dagen ongi wordt, ja dus. Ik ben dan 3 a 4 a 5 dagen ongi en dan precies na 6 dagen daarna weer ongi, dus dat kan niet goed zijn. Ik had het er nog met mijn moeder over en die dacht dat ik dan misschien wel een vleesboompje kan hebben. Maar goed dik een jaar liep ik nog in de mmm molen en was alles nog goed, hebben ze geen vleesboom gezien, nu vraag ik me af kan je dat in een jaar krijgen zo'n vleesboom??

Verder wil ik alle lieve meiden bedanken voor de reactie op mijn verhaal. Ik ben al heel lang van de pil af, we hebben al een dochtertje van 4 jaar en zijn nu al enige tijd bezig voor de tweede. We hebben alles laten onderzoeken in het ziekenhuis en ze hebben niets kunnen vinden, ze noemen het onbegrepen vruchtbaarheids stoornis, ik zou dit jaar voor KI en IVF gaan maar heb dat uitgesteld, ik had zoiets van ik wil het toch op de natuurlijke manier proberen, en we moeten toch blij zijn met 1 kind, maar op de één of andere manier kan ik het toch niet los laten en zou ik heel misschien toch op willen gaan voor IVF, maar goed dit ga ik vanmiddag maar weer even bespreken met mijn huisarts.

Liefs en ik laat weten hoe het is geweest.

P.s. Inge bedankt nog voor jou reactie.

En Inge ze hebben dat bij mij onderzocht en alles was goed, maar goed namate ik ouder worden zal ik niet meer elke maand een eisprong hebben dat las ik tenminste ergens.

Terug
Bovenaan