A
Anoniem
Guest
Oh, ik zit me nu weer helemaal druk te maken. Mijn vriend en ik hebben het voor de verandering maar iedere dag gedaan rond mijn ei. Nu lees ik overal dat dat de kans verminderd. Nu heeft hij 11 jaar geleden zaadbalkanker gehad en daardoor is er ook 1 bal verwijderd. Nu heeft hij daarna nog twee prachtige dochters bij zijn ex gekregen (de jongste is nu 4) Bij de controles hadden ze tegen mijn vriend gezegd dat ie heel bewegelijk zaad had en goede zwemmers... (dat is dus nu een paar jaar geleden) Daarom dacht ik deze maand: Kom op Yvetje, we gaan het nu iedere dag doen (voor de verandering) voorheen deden we het om de dag en na 5 rondes geen postief resultaat. Volgens mij is dat niet zo slim geweest. Ohhh ik weet het ook niet meer hoor....
Zit me weer druk te maken dat het nooit zal lukken.
Nou, na weer lekker geklaagd te hebben ga ik maar weer verder met mijn werk.
Ik heb ook nog eens dikke ruzie met mijn mannetje gehad gisteren en zonder wat te zeggen ben ik gaan slapen. Vanmorgen ben ik ook zonder wat te zeggen naar mijn werk gegaan. Vel me dus een beetje klote.
Nou meiden, tot horens.
En Pepe, de dagen schieten al op voor je he?
Zit me weer druk te maken dat het nooit zal lukken.
Nou, na weer lekker geklaagd te hebben ga ik maar weer verder met mijn werk.
Ik heb ook nog eens dikke ruzie met mijn mannetje gehad gisteren en zonder wat te zeggen ben ik gaan slapen. Vanmorgen ben ik ook zonder wat te zeggen naar mijn werk gegaan. Vel me dus een beetje klote.
Nou meiden, tot horens.
En Pepe, de dagen schieten al op voor je he?