Te veel beweging?

<p>Hallo allemaal! </p><p>Je leest overal dat je vanaf 28 weken dagelijks leven moet kunnen voelen. Wanneer je baby minder beweegt dan gebruikelijk doe je er goed aan om dit te melden aan de verloskundige, er kan dan iets mis zijn. </p><p>Kan er ook iets mis zijn als je de baby van de een op de andere dag in een keer heel erg vaak voelt? Normaal gesproken voel ik hem een paar keer per dag en begin ik ook een ritme te ontdekken (ik ben nu 29 weken). Maar vandaag voel ik hem al non-stop vanaf 10 uur vanochtend! Ik vind het gezellig hoor dat getrappel in mijn buik, maar vraag me af of dit iets kan betekenen waar ik me zorgen over moet maken? </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties ?</p>

Is alleen maar goed! Teken dat die zich goed voelt en dat die voldoende energie heeft! Geniet er vooral van! En let maar op. Van de week wordt die waarschijnlijk wel weer rustiger. ☺️

Ik ben morgen 37 weken en heb ook een enorm drukke baby tot het punt dat ik denk dat mn ribben gebroken zijn inmiddels, it hurts!!
Maar het is inderdaad alleen maar een goed teken!

Ik ben morgen 37 weken en heb ook een enorm drukke baby tot het punt dat ik denk dat mn ribben gebroken zijn inmiddels, it hurts!!

Dankjewel allebei! Weer een beetje geruststelling! Vind 't niet fijn om de verloskundige bij al mijn vragen te moeten bellen dus dit forum is ideaal! Succes met de laatste loodjes!! 

Ik had rond die periode ook een paar dagen dat hij bijna non-stop bewoog. Dit waren wel uitzonderlijke dagen. Nu beweegt hij ook echt nog wel veel, maar merk ik ook dat hij af en toe gewoon ligt te slapen. Ik heb destijds aan mijn verloskundige gevraagd toe hij na die paar dagen weer (iets) rustiger werd of dat dan nu een probleem was. Zij zei dat die iets rustigere dagen waarschijnlijk gewoon normaal waren voor hem en dat hij gewoon af en toe een hele drukke dag had. Net zoals hij soms ook een iets rustigere dag zal hebben. Zolang ik hem met regelmaat voel was het goed. 

Ik had rond die periode ook een paar dagen dat hij bijna non-stop bewoog. Dit waren wel uitzonderlijke dagen. Nu beweegt hij ook echt nog wel veel, maar merk ik ook dat hij af en toe gewoon ligt te slapen. Ik heb destijds aan mijn verloskundige gevraagd toe hij na die paar dagen weer (iets) rustiger werd of dat dan nu een probleem was. Zij zei dat die iets rustigere dagen waarschijnlijk gewoon normaal waren voor hem en dat hij gewoon af en toe een hele drukke dag had. Net zoals hij soms ook een iets rustigere dag zal hebben. Zolang ik hem met regelmaat voel was het goed. 

Terug
Bovenaan