TE veel beweging?

Hallo allemaal,

Ik ben nu  ruim 25 weken zwanger en mijn vraag is of jullie kleine ook ZO actief is??
Ik lees dat veel hun kindje zo'n 5 tot 10 keer op een dag voelen?? Nou als ik een dagje rustig thuis zit dan voel ik de kleine elk uur van de dag bewegen! Een stomp hier en een beweging daar... Mijn placenta ligt aan de voorkant is het dan niet zo dat je het minder voelt?? Wanneer ik een dag gewerkt heb en ik ga even rusten dan voel ik de kleine weer wat meer, maar dat is normaal. Maar 5 tot 10 keer op een dag?? Nou ik kan het niet eens bijhouden hoeveel keer ik hem/haar voel.
Is dat iets raars? Of haal ik weer teveel in me hoofd?
Groetjes,

Eva
 
Hallo Eva,

Ik ben nu ruim 38 weken zwanger van de 2e, maar ik kan je vertellen dat ook ik geen uur van de dag rust in mijn buik heb. Ook bij de 1e was dit zo. Wordt het vast een gezellig druk kindje. Ik voel deze zelfs als ik druk bezig ben. Ik moet dan af en toe gewoon stoppen omdat het zo schopt. Zit wel een voordeel aan. Je weet in ieder geval dat het goed gaat met de kleine anders bewegen ze vast niet zo veel. Je zult zien dat als het straks geboren is dat je die bewegingen herkent en dat de kleine ook nog zo actief is als in je buik. Veel plezier met de rest van je zwangerschap.

Groetjes Alice
 

Hoi hoi,

nou, ik ben ruim 24 wkn zwanger, en ik voel de kleine ook al sinds een tijd echt veel en super goed! En ook ik heb de placenta aan de voorkant liggen. Ik kan het ook echt niet bijhouden hoeveel het kindje beweegt, maar zekers véél meer dan 10 keer per dag!
Maar lekker toch?! Ik vind het heerlijk om mijn baby ´tje zo lekker te voelen, weet ik in elk geval dat het goed gaat.

Geniet er maar lekker van, doet ik dat ook! :eek:)

Groetjes Cody                
 
Ik ben nu 22 wkn zwanger en ik voel ons kleintje ook de hele dag door. Soms ook wel eens een paar  uur niet, maar ik voel haar echt wel vaker dan 10x per dag! Ik geniet ervan en volgens mij is het alleen maar een goed teken. De echoscopiste en verloskundige zeiden dat er een enorm verschil in kan zitten. Sommige kindjes bewegen gewoon meer en uitbundiger, waardoor je ze beter voelt.

groetjes,
Simone
 
Terug
Bovenaan