te veel energie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Een aantal (wij die nog niet zijn bevallen)  wordt steeds nieuwsgieriger wanneer de beeb zich zal melden, hoe hij / zij eruit zal zien, kortom iedereen kan niet langer meer wachten totdat we de beed in onze armen kunnen houden.

Sinds deze week bruis ik van de energie. Het lijkt wel of ik niet spoor, ik heb zoveel energie en weinig slaap nodig! Mijn man kijkt ook raar op dat ik zo vol energie zit, hahaha zou zwangerschap ADHD bestaan? Of is dit iets heel normaals zo aan het einde van de zwangerschap?

Herkennen jullie dit ook?

Nog even en wij kunnen ook genieten van onze beeb! Wil iedereen een mooie bevalling wensen.

Groetjes Sylvia (40+5)

Vorige week had ik nog plentie energie maar deze week is dat iets minder helaas. Fietsen en einden wandelen deed ik tot vorige week nog met redelijk  gemak, nu laat ik me liever rijden. Ook een grote schoonmaak  tot virige week prima. Met stoomreiniger door de badkamer heen en de spullen voor de schuur met hoge druk spuit schoonspuiten. Geen probleem... Nu.... ach nee laat mij maar lekker hangen. In de ochtenden heb ik vreselijke dipjes en middag's na mijn middagdutje gaat het weer iets beter maar loopt nog niet over van enthausiastme.
Mijn moeder zei nog van veel trap lopen dat helpt, dus ik ben maar verplicht wasjes aan het draaien op zolder .

Onze tijd komt spoedig!! Al hoop ik niet dat ze me laten door lopen tot 3 weken over tijd heen .

Monique (39,1)

Ik ben niet super energiek ofzo, maar ik kan fysiek ook niet meer zoveel (buik en rug beginnen dan te protesteren). Wel voel ik me verder prima, en dus fit. Wat me opvalt, is dat ik me ook fit voelde nadat ik een nacht maar 3 uurtjes geslapen had. Als dat eerder gebeurde, was ik altijd zo brak als een tientje, maar nu ging het dus prima.

Ik denk dat het lichaam zich er op de een of andere manier op instelt dat er een periode gaat komen met minder slaap, minder herstel, en waarbij er toch gepresteerd moet worden. Geinig, zo'n lichaam wat zich door de natuur laat leiden...

groetjes
Mandarijn (40+3)

Terug
Bovenaan