A
Anoniem
Guest
hallo beste mensen ik heb eigenlijk een vraagje aan jullie.
ik heb een zoontje van 4 maanden een stevige kerel maar niet te zwaar hij zit eigenlijk presies iets boven gemiddelde.
maar hij eet zo veel,.
hij zit nu op 6 flessen van 230cc zijn schema ziet er zo uit.
7:00 eerste fles 230cc friso 1 comford.
10:00 tweede fles 230cc
1:00 d=erde fles 230cc
2:00 een klein potje fruithapje half.
4:00 zeurd ie weer voor een fles.
7:00 fles
10:00 laatste fles en dan slaapt ie door.
ik weet niet wat ik moet doen mag ik al rijstebloem toevoegen en hoeveel mag hij al groetne mee eten..
en dan nog een vraagje
de laatste paar dagen slaapt mijn zoontje overdag veel sochtends tussen de flessen door constant als ik hem wakker hou wordt ie overvemoeid maar als ie s avonds moet slapen is het een probleem dan wil ie niet slapen .
wie weet daar wat op een bad helpt niet en alleen als ik bij hem zit dan wordt ie slaperig maar ben niet van plan om elke dag een urr bij hem te zitten hij kan het zelf ook wie heeft er raad voor mij groetjes marijke
ik heb een zoontje van 4 maanden een stevige kerel maar niet te zwaar hij zit eigenlijk presies iets boven gemiddelde.
maar hij eet zo veel,.
hij zit nu op 6 flessen van 230cc zijn schema ziet er zo uit.
7:00 eerste fles 230cc friso 1 comford.
10:00 tweede fles 230cc
1:00 d=erde fles 230cc
2:00 een klein potje fruithapje half.
4:00 zeurd ie weer voor een fles.
7:00 fles
10:00 laatste fles en dan slaapt ie door.
ik weet niet wat ik moet doen mag ik al rijstebloem toevoegen en hoeveel mag hij al groetne mee eten..
en dan nog een vraagje
de laatste paar dagen slaapt mijn zoontje overdag veel sochtends tussen de flessen door constant als ik hem wakker hou wordt ie overvemoeid maar als ie s avonds moet slapen is het een probleem dan wil ie niet slapen .
wie weet daar wat op een bad helpt niet en alleen als ik bij hem zit dan wordt ie slaperig maar ben niet van plan om elke dag een urr bij hem te zitten hij kan het zelf ook wie heeft er raad voor mij groetjes marijke