Te veel voeding???

Hallo allemaal,

Mijn dochtertje is nu 7,5 maanden en heeft een koemelkallergied, waardoor ze nog geen brood e.d. mag.
Ze krijgt nu op een dag 4 flessen van 210 cc + 7 schepjes en daarnaast nog een half potje fruit en een half tot een heel potje groente (zo'n 6 maanden-potje). Nu zie ik dat de meesten van jullie nog 3 flessen geven. Krijgt mijn dochter te veel? Ze drinkt de laatste tijd niet meer al haar flessen leeg, maar heeft dan 's avonds weer extra honger.

Groetjes Pam
 
mijn zoontje is 7 maanden en krijgt wel minder melk, wel 4 flessen maar van 180 cc en 6 schapjes. Maar meer eten, heel potje fruit en driekwart tot een heel potje groente (6 maanden potje met vlees). Misschien moet je ook minder geven 180 cc en het vaste voedsel vermeerderen.
de eerste fles en de laatste fles krijgt hij er wel nutrix door. Mag je dochter dat eigenlijk ook? Want je kan bv ook al bambix geven dan.
Sterkte, het blijft een gevogel he?
 
ons ventje is 8 maanden en heeft ook koemelkallergie.. hij krijgt ook nog 4 flessen omdat er gewoon weinigvervanging is voor tusendoor.. hij drinkt ze ook sinds een tijdje niet meer leeg en heeft nu ook 's avond snog wel eens behoefte aan een fles.. soms zelfs 's nachts.. komt volgens de arts door de aangepaste voeding..
 
Terug
Bovenaan