te veel willen

hebben jullie kleintjes dat nou ook dat ze denken dat ze al heel wat kunnen..

ethan heeft de hele dag door z'n beetje zitten huilen hij was alleen stil als hij zat of op zijn voetjes stond erg vermoeiend..

ook denkt meneer dat hij wel op zich zelf kan zitten ja foutje bedankt heel even lukt maar als hij dan om valt word hij toch een portie boos want dan draait hij door naar zijn buik en komt dan niet verder(hij rolt nog niet) of hij stoot zijn koppie waar door het huilen en brullen is..

Ethan denkt duidelijk dat hij het allemaal wel kan en liggen is dan ook een grote drama

ja hier ook zo eentje.
ook dat ze de bal van de hond af pakt en die pakt het dan heel voorzichtig terug. zonder haar hand te raken en dan word ze me toch boos!!

Ja dat heeft die van ons ook. En dan zo lekker dwars aan het steeltje. Hij kan nog niet terug van buik naar rug en daar raakt hij heel gefrustreerd van. Hij zit en staat ook het liefste. Denk dat zitten niet heel lang meer gaat duren. Hij trekt zich nu op aan de babygym. dat was nog een zoethoudertje om hem te laten liggen maar dat gaat dus ook niet meer op.

haha ja alicia vind het leuk om bij de honden aan de haren te trekken. de honden kijken der dan aan en wachten tot ze los laat.
en dan lopen ze rustig weg

@Kelly haha fedde doet dat hier bij de katten. Maat eentje die vindt het te leuk om mee te spelen dus dat mag niet. En de ander pakte hij laatst met twee handjes beet en zou haar even naar z'n mond trekken. Dat heb ik maar een gestopt

Verder is fedde gelukkig niet heel eg frustie. Maar hij kan dan ook overal komen in de kamer.

zouden ze soms zo frustie zijn omdat ze op t randje staan weer iets nieuws te kunnen?? ze weten al wel hoe t moet maar t lijfje werkt nog niet mee.
die controle missen ze dan nog. zou dat kunnen??
heb ik zelf ook hoor, zie ik iemand skieen, en ik weet hoe t moet, maar mijn lijf wil niet, wordt ik ook zoooooooo boos om, hihihi.

Terug
Bovenaan