te veel?

Hallo,
Ik krijg mijn zoontje van 6 maanden maar niet op 4 flessen. Hij krijgt nu 5 flessen van180/190 ml(nutrilon forte)
meer melk per keer geven werkt niet want dan geeft hij terug
ook krijgt hij een potje fruit smorgens en een potje warm eten savonds, en vaak wil hij nog meer!hij vindt echt alles lekker maar zou dit allemaal niet te veel zijn? ook slaapt hij nog niet door terwijl ik nutrix en wat meer melk geef...
iemand ervaring en/of tips??
 
Hoi Simone,

Onze zoon is bijna 6 maanden oud en wordt meestal rond 600 uur wakker. De laatste tijd leggen we hem wat eerder in bed, hij krijgt zijn laatste fles dan om 2000 uur. Hij krijgt nu 4 flessen van 180 ml en 1 keer borstvoeding. 's middags krijgt hij een ook nog fruit.
Wij hebben hem ook geprobeerd om nutrix door de fles te doen maar dat heeft bij ons ook nog niet geholpen. Hij slaapt overdag ook heel weinig, als hij 4 uur slaapt overdag dan is het veel.
Hopelijk gaat het snel beter...heel veel succes en ik ben benieuwd of er iemand tips voor ons heeft!
Groetjes Josanne
 
Hoi Simone,

Je geeft aan, dat als je zoontje meer krijgt dan 180\190cc dat hij dan terug geeft.
Je zou eens nutriton kunnen proberen, dat is voor babytjes die spugen, en het verdikt de voeding ook.
Misschien heb je er wat aan.
Succces

Groetjes Bianca
 
hoi simone,
ik heb een zoontje van 6maand, ik herken je verhaal,
waarschijnlijk moet je het gewoon even accepteren zoals het is, tygo liep ook achter met zijn voedingen, eerst 6x 150 daar heb ik heel lang opgezeten want hij bleef terug geven, en in eens was daar de sprong 5x 180.
ik geef ook savonds pap maar momenteel komt hij snachts alsnog, overdag drink hij momenteel slecht dus dat is denk ik de reden dat hij snacht komt.
maak hij van jou altijd alle flessen leeg.
toen ik tygo snachts kreeg moest ik zijn groente en fruit gaan verhogen misschien is dat ook een optie en smorgens en savonds pap geven misschien heeft hij niet genoeg en komt daarom nog steeds snachts
succes
 
Terug
Bovenaan