Te veel

Hallo,
Mijn dochter van 4 maand en ruim 6 kilo krijgt 4 flessen van 200/210 ml met 6,5 schepje. Bij het laatste flesje doe ik ook nog een schep Nutrix, anders gaat ze huilen en lijkt ze niet verzadigd. Is dit teveel voor haar leeftijd?
 
ach ja wat zal ik zeggen.
mijn dochter is 12 weken en die krijgt 5 flessen van 200 cc met 3 scheppen nutrilon forte (voor hongerige baby's) en 3 scheppen gewone nutrilon overdag doe ik er johannesbroodpitmeel bij in 3 schepjes en bij de laatste fels doe ik 3 scheppen (van die nutrilonscheppen) nutrix bij in en onze dame slaapt maar 6 uurtjes.
ook geef ik haar sinds gisteren een fruithapje eerst een paar hapjes maar dat zal wel al snel een heel potje worden zij is er aan toe.

ik zou als ik jouw was kijken of jouw dochter al hapt misschien is het dan een idee om s ochtends met pap te beginnen eerst een paar hapjes en dan de melk er achter aan (ik bedoel als je dochter 200 cc melk drinkt pak je daar ong 50 cc vanaf en die meng je aan tot pap met nutrix en dan de rest van de melk er achter aan.) en doe dit s avonds ook probeer het eens misschien is ze dan verzadigd.

het consultatie bureau hier heeft tegen mij gezegd geef maar op behoefte borst kinderen krijgen dat ook dus flessen kinderen mogen dat ook.

ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes petra
 
Nee dat lijkt me niet te veel.
Mijn zoon kan het niet op maar mag dat
ook hebben. Het is afhankelijk van wat
je kleintje nodig heeft. Wel krijgt mijn zoon een fruithapje en in de
ochtend 60cc roosvicee.
Groetjes
 
Mijn zoontje (11wk) zit ook al een tijd op 5 x 200cc, sinds kort ook met half nutrilon forte. Volgens het cb was dat prima. Het is gewoon een grote eter. En hij slaapt er ook max. 6 uur op...
 
Hoi,

Mijn zoontje van bijna 4 maanden, krijgt 5 flessen voeding van 200 cc, 4 flessen half om half nutrilon en forte, zijn laatste fles van half 11 's avonds krijgt hij volledig forte. Hij slaapt dan tot ongeveer 7 uur de volgende ochtend.
Groetjes Diana
 
Terug
Bovenaan