te vroeg denk ik!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden,nou heb ik zondag en vandaag een test gedaan maar je ziet alleen iets als je de test in het licht houd,en dan nog is het niet echt duidelijk.je ziet gewoon een heeeeeeeeeeeeel erg licht streepje maar dan moet je echt goed kijken.heb dit eigenlijk nog nooit gehad,ze waren altijd meteen duidelijk.ik heb de testen van de etos gebruikt,nou weet ik niet hoeveel verschil er in de testen zit,maar dacht dat die van de etos net zo goed was als een andere test.nou we moeten maar weer afwachten,als is dat een van mijn zwakste punten,heb liever duidelijkheid.of de rode duivels moeten komen of laat er dan twee streepjes staan,weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
liefs sil

De testen van etos zijn toch goed, ik heb deze ook gebruikt bij mijn eerste zwangerschap en hij was meteen heel duidelijk. Ik was wel al 6 dagen overtijd.
Misschien over een dag of 4 nog een keer testen? Dat wachten is alleen zo vervelend!
Veel succes, hopelijk geeft hij over een paar dagen een dikke vette streep aan!

Hoi,
Ik zou het inderdaad met een paar dagen nog een keer proberen en wie weet...Liefs Lientje

Terug
Bovenaan