te vroeg geboren.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.
Een paar weken geleden had ik al mijn verhaal geschreven, ik ben 2 keer geopereerd, terwijl ik zwanger was.
Nu ben ik bevallen van een prachtige zoon veelste vroeg met 28 weken ik moest 7 Jan bevallen en nou is die 19 ocktober geboren.
Hij ligt in Leiden op de IC aan de hart bewaking maar hij doet het harsticke goed, bij de bevalling ademde hij al helemaal zelfstandig.
Hij heet trouwens Mitchell is 35 cm en 1100 gr heel klein dus, ik heb absoluut geen leuke zwangerschap gehad, dus als je zwanger ben en je heb nergens last van geniet er dan maar van moet je echt doen, want dit is mijn laatste zwangerschap ( ik heb nog een zoontje ) en ik baal er van dat het zo gelopen is maar het is beter dat hij er uit is want er zat een infectie in het vruchtwater en als hij er niet uit gekomen was dan was hij of heel ernstig ziek geweest of niet overleeft.
Nou dit is mijn verhaal tot horens veel liefs Cynthia.

Gefeliciteerd met je zoontje!!!
Wat fijn dat hij zo'n vechtertje is!!!!!!!

Ik hoop dat hij snel aansterkt en dat je hem als het goed met hem gaat snel mee naar huis mag nemen.

groetjes Daantje

Hoi cynthia,
wat een verhaal zeg.
ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.
ik ben zelf 18 dec uitgerekend en jij eigenlijk pas jan.
28 weken is wel heel vroeg maar ik ken iemand die ook zo vroeg was bevallen en dat is allemaal goed gekomen.
veel succes verders meid.
en veel sterkte de komende tijd.
gr lisette

hee hoi

ik ben nu 28 weken en 1 dag en heb ook echt een hele nare zwangerschap. heb nu ontzettend last van harde buiken en als het vanavond nog zo is of ze komen regelmatiger dan moet ik naar het ziekenhuis.

wat een verhaal zeg van je zoonte.. maar wat fijn dat het goed met hem gaat!

hoe kwam het dat je ging bevallen, braken je vliezen gewoon? of ebben ze hem gehaald omdat jij ziek was? en hoe wisten ze dat er een infectie in het vruchtwater zat en waar kwam dat door?

sory voor alle vragen, ben gewoon erg niewsgierig..

goetjes antoinet

gefeliciteerd met je zoontje!

fijn dat hij het goed doet, veel succes de aankomende weken in het ziekenhuis. geniet van je kleine vechtertje!

GEFELICITEERD met je kleine mannetje!!!
Wat fijn dat ie het zo goed doet: moet een echt vechtertje zijn!!!

Wel heel vervelend dat je zo'n nare zwangerschap hebt gehad en dan al die zorgen....
Ik loop nu op het end van mn zwangerschap en loop sinds een paar weken te klagen omdat t nu allemaal erg zwaar en pijnlijk wordt, maar nu ik jouw verhaal heb gelezen zal ik mn best doen wat minder te klagen en wat meer te genieten van dat wonder in mn buik nu het nog kan!!!

Dank je voor je verhaal!!!

Ik hoop dat je mannetje goed vooruit blijft gaan en snel naar huis mag!!!

Liefs Nika

quote: Antoinette1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2007 12:33:19'));

hee hoi

ik ben nu 28 weken en 1 dag en heb ook echt een hele nare zwangerschap. heb nu ontzettend last van harde buiken en als het vanavond nog zo is of ze komen regelmatiger dan moet ik naar het ziekenhuis.

wat een verhaal zeg van je zoonte.. maar wat fijn dat het goed met hem gaat!

hoe kwam het dat je ging bevallen, braken je vliezen gewoon? of ebben ze hem gehaald omdat jij ziek was? en hoe wisten ze dat er een infectie in het vruchtwater zat en waar kwam dat door?

sory voor alle vragen, ben gewoon erg niewsgierig..

goetjes antoinet

Hoi
ik kreeg gewoon ween, ik liep al weken met pijn in mijn darmen, dus ik dacht dat zijn mijn darmen maar veel erger.
Toenhet zo erg werd hebben we het ziekenhuis gebeld, dat kon zomaar omdat ik net 4 weken in het ziekenhuis had gelegen.
Ze hebben mijn ween remmers gegeven maar dat hielp niks want ik spuugde ze uit.
Mijn lichaam gaf zelf aan dat die kleine er uit moest want de artsen wisten niet dat er een infectie in het vruchtwater zat, het ging allemaal zo snel ik werd naar het lumc gebracht met de ambulance en ik had toen al ween om de 45 sec en ik had maar 1 cm onsluiting.
En toen binnen ander half uur had ik volleedige onsluiting zo snel ging het en mijn vliezen braken toen ik moest persen en toen roken ze dat het stonk.
Bedankt allemaal voor die liefe reactie ik hoop ook dat die snel mee naar huis mag het is echt een vechtertje het zal nog wel even duuren voor dat die naar huis mag we moeten rekening mee houden dat die op de uitgerekeden datum mee naar huis mag dat duurt nog even.
Nou de groeten tot horens.
Cynthia

Jeetje zeg wat en verhaal!

Ben blij voor je dat het nu allemaal zo goed gaat en dat je zoontje zo hard zn best doet :) natuurlijk nog gefeliciterrd met de geboorte van je zoontje en heel veel sterkte de komende tijd!
Bedankt voor het beantwoorden van m'n vragen..

Liefs Antoinet

Terug
Bovenaan