te vroeg gestest....

A

Anoniem

Guest
Kon me vandaag niet meer bedwingen en heb toch te vroeg een test gedaan...hij was van het kruitvat en helaas negatief....Was ik nou te snel of slaat deze test pas laat uit?????
Ben al een paar dagen erg moe en ik heb ook geen pre ongi gevoel in mijn buik..eigenlijk helemaal niks behalve veel heel veel trek in snoepjes en heel erg moe...
Suggesties behalve geduld zijn erg welkom
:(

charles

hoi Charles,

mijn ervaring met kruidvat is, dat op de dag van nod al een heel duidelijk resultaat af te lezen valt. In mijn geval afgelopen woensdag... hoe het is als je voor je nod test, weet ik niet. Maar je hebt vast de voordeelverpakking met 2 tests gekocht, dus doe je de 2e gewoon op je nod, toch? Of je moet zo'n extra sensitieve kopen, maar die zijn duurder.

Succes,
Delmira

Ik kan je de cassettes van sensitest.nl aanraden, die zijn goedkoop èn erg gevoelig. Ik heb bij mijn beide zwangerschappen pas een week na NOD positief getest, dus als je nog geen positieve test hebt hoeft dat nog niks te betekenen.
Sterkte!

Die van het Kruitvat zijn prima dacht ik. Bij alle 3 mijn zwangerschappen deden ze het goed. Het is denk ik toch helaas geduldig zijn, sorry

suc6

Roos

Terug
Bovenaan