Te vroeg getest en een hele lichte streep...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!

Ik had vanmorgen een test gedaan en ik dacht dat ie negatief was.. (wel veel ste vroeg, maar had zo'n vroege zwangerschapstest gekocht)
Nou ja goed... Ik dacht van ik doe hem vrijdag nog een keer want ik VOEL me zwanger...

Kijk ik dus net weer op dat staafje en zie ik een heel licht streepje!!!!!
Heb er vanmorgen ook niet heel lang naar zitten staren, want ik dacht nou ik zie niks ik test vrijdag nog wel een keer...

Zal het dan toch zo zijn??!! Ik vóelde het de hele tijd al, dus vrijdag nog een keer testen!

xxx

Ik hoop het echt voor je!zou geweldig zijn!!! nog ff afwachten, en dan is hopelijk de streep vrijdag stuk feller en duidelijker!
liefs

Na een tijdje is de uitslag niet betrouwbaar meer. Ligt een beetje aan de test maar in de bijsluiter staat hoe lang na het testen het resultaat nog af te lezen is.

Je moet de uitslag binnen 10 minuten aflezen anders is deze niet meer betrouwbaar....ik vermoed later deze week nog een keertje proberen.

Ik vond bij een vroege test zo'n digitale test van clearblleu fijn waar gewoon duidelijk zwanger of niet zwanger staat. ( ze zijn wel duur). Niet dat het resultaat er anders bij is, maar zelf werd ik gek van die vage streepjes.
Ik hoop het voor je.

hey meis.. ik dacht vanmorgen ook.. zal ik het doen.. maar ik doe het nog niet wacht denk ik tot zondag anders jaag ik er weer een test doorheen haha..

maar leuk voor je meis.. ik hoop dat je vrijdag een duidelijker test in handen mag hebben..

liefs...

oooh, hier nog zo iemand die niet kan wachten om te mogen testen. Maar ik wacht mooi tot ik echt overtijd ben. Dus nog een weekje wachten. Vind het namelijk zo zonde om testen te kopen terwijl ik nog niet overtijd ben. En dat vind ik toch wel de leidraad om te weten dat ik echt zwanger ben, ook al ben ik misselijk met vlagen.

Maar om even terug te komen op het onderwerp, ik heb geen ervaring met vroege testen. Heb altijd gewacht of ik overtijd ging lopen en dan pas testen.
Ik heb dan ook geen idee of je na 10 minuten nog een betrouwbaar resultaat kan krijgen.

Succes meid en laat het snel weten als je een betrouwbare test in de hand hebt....

Dikke knufff Tamara

ik heb op mijn NOD een zeer gevoelige test gedaan vanaf 10 mu/ml. Toen zag ik na heel veel staren een heeeeel licht streeptje maar ik twijfelde.
De dag erna met een normale test had ik een veel duidelijkere streep!

Terug
Bovenaan