te vroeg getest....en toch twee lichte streepjes???? wel of niet??

A

Anoniem

Guest
Ik heb een korte cyclus die 3x verschillend zijn geweest. (26, 24 en 20 dagen). Ik zit in mijn 4e ronde en op mijn 22e dag. Kon een test niet meer weerstaan en probeerde het vanmorgen een keer. En waarempel 2x een lichte streepjes. Ook het controle streepje was licht. Betekend dit nu dat ik zwanger ben of niet? Zal ik nog een test doen? Ik hoop het zooooo want ik vind dat wachten maar niks. Vorige ronde had ik met 16 dagen plotseling een bloeding. Dat heb ik nu ook niet gehad.
Heeft iemand ervaring met te vroeg "positief"testen.

Liefs Annika

hoi

Ja, ik heb 2 keer een ervaring met te vroeg testen....de 1ste keer 3 dagen voor mijn NOD posi getest maar werd een paar dagen over tijd toch ongi, een vroege miskraam dus...toen voorgenomen om niet meer te vroeg te testen omdat vrouwen vaker te vroeg posi testen en toch ongi worden. het schijnt dat meer vrouwen zwanger zijn maar een vreoge MK krijgen zonder dat ze weten. Scheelt ook een hoop gedoe, eerst zo blij en daarna zo bedroefd...

maar ja, ik voelde wel weer dat ik mischien zwanger kon zijn de 2 de keer en kon me idd weer niet inhouden en testte 2 dagen voor NOD weer positief...ondanks mijn belofte niet meer te vreog te testen toch gedaan...maar nu ben ik gelukkig nog steeds zwanger!!

dus het kan altijd 2 kanten op he! Maar een streep is een streep dus tot nu toe ben je gewoon zwanger he!! en ik ga er ook beetje vanuit dat je dat bljft, dus alvast een proficiat en een hele fijne zwangerschap toegewenst!!

liefs sweety (7w zw)

Dat streepje wordt vanzelf donkerder over een paar dagen, dus volgens mij ben je zwanger, gefeliciteerd!!!

Groetjes Renee

Terug
Bovenaan