te vroeg getest!?!

Ik ben een aardig ongeduldig persoon en heb een week voor mijn ongi dag al een zwangerschapstest gedaan, kan het wel kloppen dat ie negatief is??? ik heb nml al wel 3 dgn met vlagen last van een menstruatieachtige pijn in mijn buik die soms uitrekt in mijn been, en ben 2dgn een paar keer op een dag misselijk geweest.
 
Hoi,

Je hebt idd te vroeg getest, ik heb dat vorige week ook gedaan, een week voor mijn ongi getest en die was ook negatief, toen heb ik hier ook raad gevraagd en toen hebben ze mij ook gezegd dat ik te vroeg getest heb.
Spannend he, dat wachten op je ongi. In de hoeveelste ronde zit jij?
Ik zou dus echt wachten op je nod en dan zelfs nog een paar dagen langer.

Veel succes.
grtjs,
Bea
 
Hoi Bea, bedankt voor je reactie. We zitten in de 1e ronde voor een 3e kindje. Er zit dus niets anders op dan mijn ongi datum van 15 juli af te wachten. Ts wel heeeeel erg spannend hoor. Voor de zwangerschap van de 2e had ik een ovulatietest gekocht en was het direct de 1e keer al raak, deze keer meer op alle lichamelijke dingen gelet die op een eisprong duiden vandaar dat ik alles toch wel errug spannend vind. Ook jij heeeeeeeel veeeeeel succes, heb jij nu in de tussentijd al wel een test gedaan of ben je nog net niet overtijd??? Veel succes gewenst alvast!
 
Terug
Bovenaan