te vroeg getest????

A

Anoniem

Guest
nou.. Ruim 1,5 week over tijd...   5 dagen geleden een negatieve test?? is het mogelijk dat ik te vroeg heb getest?

je zou te vroeg kunnen zijn, maar volgens mij reageren die testen al op je NOD positief, maar misschien is de één sneller als de andere met het HCG, je hoort wel eens later een positieve test, ik hoop eht voor je!

He Jip,

Spannend......misschien is inderdaad je HCG nog niet hoog genoeg. Een vriendin van mij had ook pas na 3 weken een positieve test........
Dus er is hoop!!!!

Ik ga  voor je!!

liefs Flower

he jip

ik zit met precies hetzelfde probleem ik ben nu 2 weken overtijd en heb heb ook een nagatieve test naar een week overtijd maar nog steeds niks spannend he ik leef met je mee hoor heel veel succes
greotjes suzan

Wat spannend zeg, ik duim echt met jullie mee hoor, wist niet dat je ook nog te vroeg kon testen... Maar het klinkt wel logisch hoor. De innesteling kan soms langer duren, waardoor de hormonen ook later op gang komen...
Succes,
groetjes J

hoi Jip,

een vriendin van mij had maar liefst 3 negatieve testen in 2 weken tijd. Yoch had ze zelf zoiets van:ik ben wel zwanger. en inderdaad de 4de test gaf een positief resultaat.
ik hoop dat het bij jou ook het geval is! SPANNEND
groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan