te vroeg getest!!??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
Zoals jullie hebben kunnen lezen was ik deze keer niet zeker over mij NOD data: of 21 maart of 28 maart.   Mijn manneke was er vol van overtuigd   dat ik nu een cyclus van 4 weken had (mannelijke intuitie, haha?), als dat zo is had ik vandaag dus mijn NOD.... maar vandaag helemaal niets hoor! heb net een test gedaan maar die was negatief. Ik houd me er maar aan vast dat ik ook nu een cyclus heb van 5 weken en dan heb ik uiteraard te vroeg getest!! dom dom dom, en geld weggegooid natuurlijk.
Heb trouwens wel nog steeds gevoelige en dikkere borsten (ben blij als ik na mijn werk mijn BH uit kan trekken) maar ik wil proberen nuchter te blijven (AHUM)
Nou, duimen draaien dan maar weer...voor iedereen natuurlijk!
groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Tja, het kan eigenlijk nog alle kanten op inderdaad. Maar wie weet wel de goede! Ik hoop het voor je!Erg he, hoe je op je lichaam gaat zitten letten. Ik heb volgende week dinsdag m'n NOD, maar krijg nu ook alweer de neiging te veel te gaan hopen op een goede afloop. Maar ach, dat heet positief denken en is ook heel belangrijk. Als je elke maand denkt; het wordt toch niks, lijkt me dat niet goed voor je geestelijke gesteldheid.
Ik wens je heel veel succes de komende spannende dagen!

Marieke.

Hoi kreeftje.

Eigenlijk hoor ik hier niet meer, maar ik lees nog wel regelmatig mee. Mijn ervaring is dat je zo vroeg het beste met ochtendurine kunt testen, omdat je dan meer HCG hebt. Staat wel niet op de test, maar de HA adviseerd het wel. Dus misschien is dat een idee.
Succes!

Groetjes Kat

Hoi

na het schrijven van mijn nogal lang verhaal voor jou, las ik dit bericht pas.
Nogal al balen he! Kop op, misschien heb je volgende week nog een kans.
ik gun het je van harte. Probeer het een beetje van je af te zetten. (is moeilijk he)
Maar aan de andere kant, je hebt moed genoeg om te testen, dan ook moet houden voor de rest. Dus kop op, en jij wordt gewoon, net als de rest in 2005 zwanger van een wolk van een baby.

Veel liefsen deze is voor jou

Liefs Doortje

hoi marieke, doortje en kat,

Dank je wel voor de reactie meiden!!! Ik probeer en nu even niet aan te denken en wacht volgende week maandag af. Mijn manneke was gisteren helemaal van slag, echt zielig. Daarom hoop ik des te meer dat het alsnog goed komt!!
Dank je voor jullie steun

en lieve doortje bedankt voor de bloem!

groetjes kreeftje

Ha kreeftje,

Ik lees dat ik dus nog even door moet duimen voor je? Ga ik zeker en heel serieus doen hoor! Succes, en laat het snel weten he.
Liefs J
Ennuh, ik zal je vaasje wat voller maken ... (hihi)
Liefs!

Hoi Kreeftje...............

Wat spannend zeg................. ik duim uiteraard mee.
Ik gun het je van ganser harte (maar dat geldt eigenlijk voor iedereen)

Houd ons op de hoogte,

Groetjes,

SUUS

(  en nog een bloemetje voor in de vaas)

thanx lieve meiden, ik krijg er echt compleet tranen van in mij ogen!!
lliefs kreeftje

Terug
Bovenaan