te vroeg getest?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb rond 20 mrt mijn NOD dag(hoop t niet). nou heb ik al een paar dagen een heel raar gevoel in mijn buik. ik slaap altijd op mijn buik, en nu ligt het heel vreemd en kan ik er niet op slapen. ook heb ik al een aantal dagen steken in mijn onderkant van bijn buik, (meestal links.) en net boven mijn schaamstreek. ook heb ik steeds steken in mij borsten en al sinds een week flinke  tepels (tepels net zoals je het koud hebt). ik heb last van maagzuur en ben ontzettend moe. heb hele dagen honger en zin in de meest rare dingen. nou zei mijn vriend de 14e doe dan ff testen morgen. dus ik 15 mrt getest, maar test negatief. zou ik nou gewoon te vroeg getest hebben en is er nog hoop.
ik hoop dat iemand wil reageren. dit is mijn 5e of 6e ronde (ben de tel nu al kwijt.
kus lautje

ps alle zwangere gefeliciteerd, en de rest suuk6 met klussen!

Hallo,

Ik ben bang dat je inderdaad te vroeg getest hebt. In principe kun je op z'n vroegst testen vanaf de eerste dag van je eigenlijke menstruatie. In jouw geval 20 maart dus, omdat er dan pas genoeg hCG in je urine zit geloof ik. Je kan dus nog steeds zwanger zijn !!     Over een paar dagen gewoon opnieuw testen.

Succes ermee!!

groetjes Danique

Hoi Hoi,

Ik denk dat je te vroeg getest hebt. Meestal is het verstandig op de dag van je NOD te testen of later. Wel weet ik dat sommigen het soms een of twee daagjes eerder doen, dat ze het dan ook zien. Dat is per lichaam verschillend.
Bij mij wordt het zwangerschapshormoon pas erg laat aangemaakt, ik zag het bij mijn vorige zwangerschappen bij 4 1/2 week en de andere bij 5 weken. Ook toen waren de streepjes nog vaag.
Dus ik zou zeggen, probeer het over een paar dagen nog eens.

Liefs, Go

hoi hoi

bedankt voor jullie reactie. hoop dat t echt te vroeg is geweest dat ik
heb getest, en hoop dat de duiveltjes wegblijven.
kus lautje

Terug
Bovenaan