te vroeg getest???

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Het is vandaag vier dagen voor mijn NOD en ik heb een zwangerschapstest gedaan vandaag van Clearview. Deze was natuurlijk negatief. Ik weet wel dat het waarschijnlijk veels te vroeg is om te testen maar ik kon het gewoon niet laten.
Ik wou nu dat ik het maar niet had gedaan want de teleurstelling is zoooooo groot na een negatieve test..  Maar ja eigen schuld...

Ik heb vandaag ook een aantal van die testen besteld van sensitest. Heeft iemand ervaring met die testen??

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Liefs Bella

hoi bella,
ook ik heb vanmorgen een test gedaan van clearblue en ook die was negatief, gister was mijn nod, nog steeds geen duivels te zien, dus ik hoop zo dat het nog kan maar denk van niet....terwijl mijn temp wel hoog blijft dus ik snap het niet zo. Ik heb net die tests van sensitest besteld gister en heb ze vandaag al in huis, ga denk over 3 dagen nog een keer testen als ik dan nog niet ongi ben geworden.
succes we duimen verder....haha
kusjes sas

Stom he. Dat heb ik ook al een paar keer gedaan en de teleurstelling is dan groot. Ook omdat je bij een negatieve test eigenlijk nog niet weet of het definitief nee is. Dus dan blijf je toch een beetje hoop houden en als het daarna weer nee is, komt het dubbel zo hard aan.
Maar dat wachten is zo moeilijk als je het zo graag wil.
Dan even een ander vraagje: als je die sensitest bestelt, komt die dan anoniem verpakt binnen of zie je aan de buitenkant wat er in zit (we zijn niet de hele dag thuis namelijk en de buren weten hier niks van! en dat wil ik zo houden). En hoe betaal je? Met een acceptgiro die ze bijsluiten?
Groetjes V.

Hoi Veerle06

Ik heb de sensitest toevallig van de wwek besteld. Je betaald gewoon via internet (je maakt het geld aan hun over) en zodra je hebt betaald sturen zij het pakketje op. Je hoeft er niet voor thuis te blijven want het past gewoon door de brievenbus....tenminste als je het niet met pallets tegelijk besteld! Haha! Aan de verpakking kun je niet zien dat het van sensitest is, volledig anoniem dus!

Succes

Hallo.

Ook ik heb vanavond getest en negatief,gisteren was mijn NOD.
Ik heb vorige week de testen van sensitest besteld,en nu dus ook gebruikt.
De eerste test heb ik zaterdag gebruikt die was 3 dagen voor mijn NOD,ik kon ook niet wachten hahaha!!!
Maar aangezien die negatief was weet ik dus niet of het echt werkt een paar dagen van te voren.
Ik denk dat we maar "geduldig" moeten afwachten.
Succes!!!

Liefs Mikkie

Hoi Bella,

Ik moest zo lachen dat ik je berichtje las want ik herken het zo! Zo voelde ik me een paar weken geleden. Ik wist dat ik het eigenlijk nog niet kon testen en toch ging ik als een gek naar de winkel om een test te halen. Voor mij is het al mijn derde kindje dus je zou zeggen dat die gekte toch wel wat minder zou zijn maar niet dus... Maar negatief dus! Ik deed de test maar ik wist dat het niet slim was. Maar ja... zoiets doet iedereen wel hoor!

Toen heb ik die Sensitesten besteld, dan is het niet zo erg als je er eentje verspilt. Ik heb ze nog niet gebruikt want 1 mei is mijn NOD dus volgende week donderdag zou ik kunnen gaan testen met Sensitest. Ik heb zomaar een sterk gevoel dat het nu echt raak is maar ja.... ik wacht het gewoon maar af.

Dus onthoud maar goed... je bent niet de enige die te vroeg test. Dat hebben zoveel vrouwen gedaan! Maar dat komt ook omdat je lichaam na het stoppen met de pil je behoorlijk in de steek laat. Je krijgt last van dingen die normaal gesproken helemaal niet voelbaar zijn dus dan ga je ook echt denken dat je zwanger bent!

Suc6!

heitje

Terug
Bovenaan