Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hoi hoi,ik had dinsdag ongesteld moeten worden maar werd het dus niet.ik heb vandaag een test gedaan maar die was negatief.heb ik te vroeg getest of niet????
Het is natuurlijk wel vroeg dat je hebt getest. Ben je normaal een stabiele ciclis? Daar hangt het vanaf, niet alle testen geven meteen duidelijkheid, welke heb je gebruikt? wel met ochten urine Gewoon nog even afwachten, hoe vervelend dat ook is.
In principe zijn de meest gangbare testen geschikt vanaf de dag dat je ongi had moeten worden, dus in dat geval is het niet te vroeg hoor. Toevallig heb ik van de week met Clear Blue gebeld omdat de tijd die tussen mijn eisprong en nod zit maar 10 dagen is ipv de gemiddelde 14 dagen. Dus ik redeneerde dat als die testen gemaakt zijn op die 14 dagen (= dus meer HCG) en ik wellicht op mijn nod onterecht negatief kan testen. Ze adviseerde idd dan tot 4 dagen na mijn nod te wachten (mits ik mijn ongi nog niet had). Misschien heb jij ook een latere eisprong??
Succes en ik duim voor je dat je op een later tijdstip toch nog positief test.