te vroeg getest??

Hoi meiden, allereerst wil ik jullie nog van harte feliciteren met jullie zwangerschap!!

Ik heb een vraag en hoewel jullie me ook niet echt uit de onzekerheid kunnen helpen, hoop ik dat jullie me toch raad kunnen geven door middel van jullie ervaringen.

Ik was 2 maanden met de pil gestopt toen ik zwanger was, helaas is dit misgegaan na 11 weken en ik ben in april gecurreteerd. Ben daarna 1 keer ongesteld geworden na 6 weken en nu zit ik te wachten op de volgende ongi. Het is nu 4 weken en 3 dagen geleden dat ik ongi was. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben en ik voel me eigenlijk ook zo, misselijk, rugpijn, moe e.d. (hetzelfde als de vorige keer), maar nu heb ik gisteren via de gynacoloog een test mogen doen en die was helaas negatief. Nu baal ik als een stekker, weer zo'n lange cyclus??? Of toch zwanger?? Ik weet het niet meer. Eigenlijk moet ik me niet gek maken, want negatief is negatief natuurlijk.

Maar hebben jullie misschien ervaring met negatieve testen, die later toch positief waren omdat je misschien te vroeg had getest?? Dit was wel een test via de gyn, dus ik weet niet of die betrouwbaarder zijn dan die van Clear Blue ofzo. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, bedankt alvast!!!

Groetjes Cath
 
Het lijkt mij dat tests van de gyn betrouwbaarder of minstens even betrouwbaar zijn als die van o.a. clearblue.
Inderdaad kan helaas niemand je uit deze onzekerheid helpen. Het gebeurt wel eens dat bij te vroeg testen de test vals negatief is, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook zo is. Helaas is de enige oplossing afwachten. Hopelijk blijk je toch zwanger te zijn en verloopt alles zeer voorspoedig!
 
Hoi Cath,

de testen van de gyn zijn even betrouwbaar als die je in de winkel kunt kopen.
Het kan inderdaad zo zijn dat je nog te vroeg getest hebt (bij de een stijgt het hcg in het begin langzamer dan bij de ander). Ook kan je cyclus van slag zijn door je miskraam/curettage waardoor het nu niet meer gelijk is met voor je miskraam.
Je zou over een dag of 4-7 nog een keer kunnen testen.

Veel succes!
 
Terug
Bovenaan