Te vroeg getest?

Hoi allemaal,
ik heb dit forum pas vorige week ontdekt en hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.
Ik ben deze cyclus begonnen met Clomid, 50mg. Ik ben 23 juni (dag 12) naar de gynaecoloog geweest voor een inwendige echo en deze zag er goed uit, er stonden 2 eitjes op springen, dus volgens de gyn moesten we flink aan het werkdat aankomende weekend. De gyn had gezegd dat ik ongeveer vanaf a.s. woensdag kon testen, maar ik word gek van onzekerheid en heb dus vanmorgen al een test gedaan en deze was negatief. Ik hoop natuurlijk dat ik te vroeg getest heb, heeft iemand een soortgelijke ervaring hiermee? Ik bedoel dus eerst een negatieve test en een paar dagen later wel positief?

Hoi,

Als de Gyn. woensdag zegt kun je er donder op zeggen dat je op maandag nog negatief test. Gewoon woensdag weer testen en dan kan het nog negatief zijn terwijl je zwanger bent.
Ik ben zwanger geweest en mijn NOD was op vrijdag. Op zondag testte ik en die was negatief. (wel een eigen merk van de apotheek dus het kan ook de test zijn geweest)
Maandag heb ik weer getest met een clear blue en BINGO! Hartstikke positief.
Hopenlijk heb jij van de week ook een positieve test!

groeten,
Inge

Hoi Inge,
bedankt voor je reactie, maar ik kreeg vanmiddag een bloeding dus ik ben bang dat ik weer gewoon ongesteld ben geworden... Ik ben maar gelijk naar de apotheek gegaan om een nieuw recept Clomid te halen, op naar de volgende ronde maar weer!
Jij in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!
liefs,
Layla

Terug
Bovenaan