te vroeg getst

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
vrijdag heb ik m'n NOD. Maar las vandaag op internet dat er vele testen zijn die je vier dagen van tevoren kunt doen. Dus ik ging er een halen. Maar bij de DA kan je alleen testen halen vanaf je NOD. Maar ik dacht dat dat hormoon misschien al in mijn urine zit en wilde het toch proberen. Stel je voor dat ik voor niets in spanning zit. Maar nee, hoor harstikke negatief. Dit  is voor heet eerste kindje en de eerste ronde. Ik zal het vrijdag m'n NOD nog een keer doen en dan wacht ik de volgende keer gewoon "rustig" af tot m'n NOD.
groetjes

Hey Hadassa,

Ik ken het probleem van wachten. Altijd heel vervelend! Helemaal als je allerlei kwaaltjes denkt te voelen. Zelf heb ik ook wel te vroeg getest maar allemaal negatief. Zelf denk ik daarom ook dat het beter is om tot je NOD te wachten. Hoe moeilijk het ook is. Mijn NOD is a.s. vrijdag dus we lopen volgens mij redelijk gelijk. Nou ik zal voor je duimen!!!

Groetjes,

Danielle

ook wij hebben te vroeg getest.. mijn nod is vandaag.. hebben zaterdag een test gedaan.. ook negatief.. we testen nu niet eerder dan as zaterdag.. of ik moet ongesteld worden natuurlijk.. tot nu toe niets.. maar ooooooo spannend..
dus begrijp je helemaal hoor.. hoop dat het bij jou raak is.. en een negatieve test 4 dagen voor nod.. zegt dus nog helemaal niets.. er zijn vrouwen waarbij de test nog negatief is op de nod.. vorige keer heb ik 3 dagen later getest.. en toen had ik een licht streepje.. vandaar dat wij op zaterdag wachten..

groetjes

thanks jullie,
vrijdag is m'n NOD, misschien kan ik ook beter tot zaterdag wachten

Terug
Bovenaan